וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והקטטר

עומר בכר

15.6.2008 / 10:43

הם ניסו לתקוף אותו שעה שהלך לשירותים, אולם שכחו כי נקודת התורפה של עומר בכר היא גם הנשק הקטלני ביותר שלו

נשים בצד

תופעת "סקס והעיר הגדולה" גוררת (שוב) תגובות וויכוחים מכל עבר לגבי שאלות כמו "מהי העצמה נשית?" ו"האם ארבע הבנות מייצגות פוסט פמיניזם או שמא תלות גברית קלאסית?". על דבר אחד אין ויכוח, ההדים וההצלחה הכלכלית שיצרו הבנות מספקים פרנסה למעצבים ומוכיחים שנשים אוהבות ורוצות להוציא כסף לפחות כמו כל מגזר אחר. לא מפתיע לכן הטריילר החדש לסרט בשם "The Women", שהחליט לשים את הקלפים על השולחן כבר בטייטל כדי שנדע על מה ולמי הוא פונה.

בדרמה הקומית הזו שכתבה וביימה דיאן אינגליש, היוצרת של "מרפי בראון", ומרכזת בתוכה את מיטב השחקניות ההוליוודיות, שכבר עשו דבר או שניים בקומדיות רומנטיות בעבר, מוצגים סיפורן של 4 חברות (כמה מקורי), בעלת אופי שונה לכל אחת (איזו חדשנות) כשמה שמקשר ביניהן הוא הישיבה בבתי קפה והרכילות על עולמה של כל אחת (טוויסט מדהים). ולמרות הכתוביות המעצבנות מאוד בעין בצבעים ורוד-תכלת שזועקות סטיילינג גרוע ובחירת "Mercy" של דאפי לשיר שינוגן ברקע ומלמד עלחוסר מקוריות משווע, יש סיכוי שהסרט יגרום להורים שלכם קצת נחת.

ציון טריילר: כמו סקס והעיר, בלי הסקס והעיר.
קהל יעד: נשים הקרובות לגיל המעבר.

דתי אומנותי

הקומיקאי ביל מאהר משחרר בסתיו הקרוב סרט תיעודי בשם "Religulous" ובו הוא מתכוון להציג, ללא יוצא מהכלל, כמה מושג הדת הוא מופרך מיסודו וכמה אנשים עלולים להגיע לרמת אי-שפיות מקובלת בחברה בטיעונים דתיים. במילים אחרות, כמו ששמעתי פעם קומיקאי אחר אומר: "אנשים רבים ביניהם של מי החבר הדמיוני טוב יותר".

מי שמכיר את מאהר ואת דעותיו מימים ימימה (בעיקר מהתוכנית המצוינת "פוליטקלי אינקורקט") לא זקוק לסרט הזה כדי לקבל תובנות חדשות לגבי הגיחוך שיש בכל דת (ויש להניח כי במיטב המסורת הדוקומנטארית המניפולטיבית העיקרון הזה יוקצן); מצד שני להתווכח עם אמונה זה כמו דו שיח של חרשים. טריילר אמנם עושה את עבודתו נאמנה, אבל בתור ישראלי-יהודי, חסרה היתה לי ההתייחסות לדת משה, שכמעט ולא זוכה להתייחסות בטריילר. מעבר לכך, שרצוי מאוד להימנע משימוש נוסף בשיר "קרייזי" של נארלס בארקלי בכל סיטואציה שלא תהיה.

ציון טריילר: אומג!
קהל יעד: אגנוסטים.

פנטרה

למרות הצלחה חלקית למדי, אני הייתי דווקא מהתומכים הנלהבים של המשך סדרת "הפנתר הורוד" בקולנוע וגם חשבתי שסטיב מרטין הוא הברקה ליהוקית כתחליף לפיטר סלרס האגדי. לשמחתי בקרוב נוכל לחזות בסרט ההמשך, שאפילו בעבור הטריילר המוצלח שלו בלבד הייתי מוציא כמה שקלים מהארנק. מבלי לחשוף את מה שנמצא בלינק רק אספר שמדובר בטריילר מז'אנר ה"צולם במיוחד לצורך הטריילר", כלומר לא עריכת הקטעים הטובים של הסרט, אלא קטע וידאו שעומד בפני עצמו ובו סטיב מרטין מחזיר את דמותו של המפקח קלוזו ומצליח להצחיק מבלי להיות מתלהם. אם אהבתם את הראשון כנראה שגם זה לא יאכזב, מעריצים חדשים לבטח ההמשך לא ייצר.

ציון טריילר: משעשע וחינני.
קהל יעד: אנשים שאהבו את הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully