וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות והענק

נרקיס טפלר

16.6.2008 / 16:24

סרט הקומיקס "הענק הירוק" נכנס הישר אל המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות בארצות הברית והדיח משם את דב הפנדה המצויר

בראש טבלת שוברי הקופות נמצא הסרט בכיכובם של אדוארד נורטון וליב טיילר היפה בנשים - "הענק הירוק". הסרט גרף עד כה 54.5 מיליון דולר, שזה כמה מיליונים פחות ממה שהרוויח סרט האנימציה, שעמד במקום הזה בדיוק שבוע לפניו.

צבעי פנדה

נראה שלא מספיק רק לשמוע את קולה הענוג של אנג'לינה ג'ולי בשביל לרצות לקנות כרטיס. במקום השני, לאחר שבוע אחד בלבד, נמצא הסרט המצוייר בדיבוב שחקני הענק של הוליווד, "קונג פו פנדה". הפנדה אספה בשבוע שעבר 34.4 מיליון דולר, 43% פחות מהשבוע שלפניו, וסך הכל, החל מיציאתו לאקרנים, הכניס כ-117.9 מיליון דולר לכיסו.

זה כבר לא יקרה

במקום השלישי סרט המדע הבדיוני "ביום שזה יקרה". הסרט, מבית היוצר של הבימאי מ. ניט שמאלאן, הבמאי של "החוש השישי", "הכפר", "סיינס" ועוד כמה מותחנים שכבר אי אפשר ממש לכנות אותם ככה, צבר עד כה סכום נאה של 30.5 מיליון דולר, וזאת בשבוע הראשון להקרנתו.

באמת לא כדאי להתעסק עם הזוהן

במקום הרביעי נמצא "אל תתעסק עם הזוהן" בכיכובו של אדם סנדלר. להזכירכם, בשבוע הראשון להקרנות צבר הסרט כ- 38.5 מיליון דולר, ובשבוע השני רק 16.4 מיליון דולר. אולי בשביל להצליח יותר כדאי גם לעשות סרטים יותר טובים?

מירוץ אינדי

"אינדיאנה ג'ונס וממלכת הקריסטל" נמצא בטבלת שוברי הקופות כבר 4 שבועות. ספילברג יכול סוף סוף להירגע עם הכנסות של 275.3 מיליון דולר במצטבר ו-13.5 מיליון דולר בשבוע האחרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully