וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרכנייה

עידית פרנקל

17.6.2008 / 2:17

דמיינו לעצמכם את התרחיש הבא – הרווחתם 50 דולר בבייביסיטר ואין לכם מושג במה להשקיע. עידית פרנקל כבר תדאג לכם

ואת אמא שלך גם

מה נסגר עם השמחות המקסיקניות? איך זה שדווקא אומת המוצ'אצ'וס זכתה בטוב שבכל העולמות, כשסיבה למסיבה עומדת על הפרק? למקסיקנים יש ביד גם את המרמיבה, גם המראקאס, גם ידע שלא יסולא בפז באומנות הנפצים ובעיקר – את הפיניאטות; אותן בובות נייר ממולאות בדברי טובין, שבמהלך משחק אלים הכולל מקל וערימת ילדים צווחניים, צריך להשמיד ולנפץ. כיפי-כיף ולגמרי מנהג שיש להשריש בתרבות הישראלית. במהלך חיפושי הפיניאטות ברשת, נתקלתי בלא מעט מפלצות מבהילות והיה זה הפודל הורוד שספג הכי הרבה מחמאות. הצמדנו לו גם קקטוס קטן בשביל לסגור את הפינה. 20 דולראס, פורפאבור.

לחם קודש

באותה אווירת אמריקה סנטראל, הנה חותמת "מריה הקדושה" לטוסט, שתהפוך כל ארוחת בוקר לאירוע רוחני הכולל לא רק קפה שחור, אלא גם ביקור של השכינה.

בטיפול

הילד בוכה ולא ברור למה? נראה שצריך לדבר על זה. ב-uncommongoods.com מציעים את סט בובות האצבע האלה – זיגמונד ואן פרויד (בתו, ופסיכולוגית נחשבת בעצמה), קרל יונג (מוביל רעיון התת-מודע הקולקטיבי) וספה אדומה להשלמת האווירה הטיפולית. מרצ'נדייז מהחלל, ביצוע מצחיק והכנה מושלמת של הזאטוט למהמורות של החיים.

אדום עולה

ארצ'י מק'פיי היא חנות למוצרי פופ, פרסים וקשקושים שהולכת להעיף לכם ת'שועלים - המחסנים שלה מלאים בכל השטויות שכבר שכחתם שאהבתם. כמו משחק שערות המגנט הזה – לו עיפרון שמגנט בראשו, ואיתו מעבירים סיבי מתכת קטנים מסביב לציור נתון ויוצרים, במקרה הזה, את קלסתרונו של הקומוניסט החביב עליכם; מצ'ה גווארה דרך מארקס ועד טרוצקי.

סך כל הקניה - 49 דולר כפול 3.4 שקלים הדולר = 166.6 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully