וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והחשמן

עומר בכר

22.6.2008 / 9:42

הוא גדל כפרח כמורה במנזר אנגליקני, עד שהנזירה החליטה להראות לעומר בכר איך עובדות משאבות הגוף

להיות ראשון זה מחייב

כשהייתי בן 16 עשיתי 3 דברים בשעות הפנאי: לישון, לשחק כדורסל ולהאזין לביסטי בויז.

הטריילר החדש לסרט הבכורה הדוקומנטרי של אדם יאוך, שליש בי-בויז "Gunnin' For That #1 Spot", עשוי לספק לי שניים משלושת התחביבים הנ"ל ונקווה שלא מדובר בעניין השינה; הטריילר מציג בפנינו את עולמם של שחקני הכדורסל התיכוניים, שעתידים להפוך לכוכבי NBA גדולים, אולי כבר בעונה הקרובה. למרות שרוב הטריילר מוצג מאימג'ים (מגניבים) של דאנקים על מגרש אספלט ונראה כמו קליפ חצות של ערוץ הספורט, הווייס-אובר שמסביר לנו על העולם הזה מסקרן למדי ועושה חשק לכל מי שזרק אי פעם לסל.

הפסקול ההיפ-הופי מתבקש ומעט מאוד בחורים לבנים בטריילר יספקו לכם - חובבי התרבות האורבנית - סרט חובה ממש כמו "מסיבת השכונה של דייב שאפל".

ציון טריילר: פינגר ליקינג גוד יו!
קהל יעד: חובבי תרבות אורבנית ומעריצי הביסטי בויז.

מראה מראה שעל הקיר

קיפר סאת'רלנד נודניק. זהו אמרתי את זה. אני מודה שגם אני הייתי מהצופים האדוקים שלא פספסו פרק 1 מהסדרה "24", או כמו שכינה אותה פעם מרצה שלי "חסמב"ה עם גאדג'טים", אבל בעונה הרביעית התחילו הסדקים באמון שלי כצופה וכשמצאתי את עצמי מסתפק בצפייה בתקציר הפרקים הבנתי שג'ק באואר ואני כבר לא נהיה חברים. כעת מנסה קיפר את כוחו בקולנוע שוב ולשמחת המעריצים שנותרו, הוא מודע היטב לטייפ קאסט שלו ואפילו לא מנסה להשתחרר ממנו.

"Mirrors" נראה כמו עוד סרט אימה נטול תקציב, שהיחס עלות/תועלת שלו למפיקים היא אדירה על-אף שהעלילה שלו, כמו של רבים אחרים, לא מחזיקה מים ומייאשת גם את חובבי הז'אנר. בקצרה וכמו שנראה בצורה ברורה למדי בטריילר, הסיפור עוסק במבנה רדוף רוחות, שגורמות ליושביו לעשות מעשים אפלים דרך המראות. אם תהיתם מה כל כך מפחיד במראה תשאלו כל אנורקטית והיא תסביר לכם בדיוק. הטיזר שאורכו דקה וחצי נראה לי ארוך מידי, אז באמת שאני לא רוצה לחשוב איך יראו 90 דקות מהדבר הזה. מפחיד.

ציון טריילר: כדאי שהיוצרים יסתכלו טוב טוב במראה ויתביישו.
קהל יעד: אנשים שלא רואים "הסמויה"

עונש קולקטיבי

גל סרטי הקומיקס לא נגמר ולשמחתי עושה רושם שהוא גם לא צפוי לדעוך בקרוב. השבוע עלה טריילר לסרט ההמשך ל"מעניש" מ-2004: "Punisher: War Zone". למרות הכשלון בקופות של הסרט הראשון, אני הייתי דווקא מהמצדדים שאהב את התסריט. לשמחתי הרבה אמונה חזקה בפרנצ'ייז, או בצע כסף, גרמו למפיקים לא להתייאש ולצלם את ההמשך שלפי הטיזר נראה מרושע לגמרי! את פרנק קאסל, הלא הוא המעניש, ישחק הפעם ריי סטיבנסון המוכן לכם מהסדרה "רומא". הטריילר כל כך גנרי, שאפשר לנחש איך הוא נראה מבלי ללחוץ על הלינק אפילו - מוסיקה דרמטית, הרבה קטעי אקשן וכמה משפטי סופר-גיבור זועם בלי שום עלילה או סיפור מסגרת, עד כדי כך שקשה לדעת אם מדובר בהמשך לסרט הקודם או סרט חדש שעומד בפני עצמו. מצד שני, זה כל מה שצריך.

ציון טריילר: דל ומהנה
קהל יעד: חובבי אקשן, קומיקס או סתם גברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully