וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון מלקוביץ' בפסטיבל ירושלים

נרקיס טפלר

22.6.2008 / 12:22

פסטיבל הקולנוע שייפתח ב-10 ביולי יארח, מלבד השחקן הגדול, גם את הבמאי הבריטי המצוין מייקל ווינטרבוטום והמפיק אנתוני ברגמן

פסטיבל הקולנוע בירושלים שייפתח ב-10 ביולי (ויימשך עד ל-19 ביולי) חוגג השנה, במזל טוב, יומולדת 25. כפי שכבר דיווחנו המתנה הראשונה שהעניק לעצמו היא סרט האנימציה של פיקסאר "וול – E”, שייפתח את הפסטיבל בהקרנה המסורתית בבריכת הסולטן, אבל זה ממש לא הכל.

יותר מ-100 אורחים יגיעו במסגרת האירוע, שחקנים, בימאים, תסריטאים, מפיקים, מנהלי פסטיבלי קולנוע, מבקרי קולנוע ועוד. בין האורחים שיגיעו – הבימאי הבריטי – מייקל וינטרבוטום ("וונדרלנד", "אנשי המסיבות") המפיק אנטוני ברגמן שיציג שני סרטים בפסטיבל ושחקן הקולנוע והתיאטרון, הבימאי והמפיק ג'ון מלקוביץ' ("יחסים מסוכנים"), מגדולי השחקנים של דורנו והאיש שזכה לסרט על שמו ("להיות ג'ון מלקוביץ'" של ספייק ג'ונז).

במהלך הפסטיבל יוענקו פרסים לסרטים ישראלים ובינלאומיים מ-45 מדינות: אירופה, ארצות הברית, סין, קוריאה, דרום אמריקה, אוסטרליה ,קנדה, ישראל ועוד. הפרס הבולט מביניהם הוא פרס וולג'ין לקולנוע הישראלי, שמוענק זו השנה ה-20, בקטגוריות הסרט העלילתי, התיעודי, הסרט הקצר, השחקן הטוב ביותר והשחקנית הטובה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully