וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי הקופות והחוכמה

נרקיס טפלר

23.6.2008 / 16:01

"Get Smart", קומדיה רבת משתתפים, נכנסה הישר אל המקום הראשון ברשימת שוברי הקופות והדיחה את "הענק הירוק"

לאחר כניסה מרשימה שעשה "הענק הירוק" בשבוע הראשון להקרנות היישר לראש טבלת שוברי הקופות, ירד "הענק" למקום השלישי ופינה את מקום הכבוד לסרט החדש של הבמאי של "50 דייטים ראשונים", פיטר סגל, "Get Smart”. הסרט, בכיכובם של סטיב קארל, אותו אתם מכירים מ"בתול בן 40", אן האת'וואי מ"השטן לובשת פראדה", ביל מאריי וג'יימס קאן גרף סכום נאה של 39.1 מיליון דולר, בשבוע הראשון של ההקרנות על המסך הגדול.

במקום השני עומד כבר שבועיים "קונג פו פנדה", שבינתיים ממשיך וצובר סכום הכנסות לא רע בכלל, ואם תרצו לדעת, אז גם הסכום הכי גבוה שכרגע נמצא בחמישיה הראשונה – 155.5 מיליון דולר במצטבר, ו-21.7 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. תשפטו בעצמכם אם זה הקול של היפה בנשים, אנג'לינה ג'ולי, שעושה את העבודה, או שזאת העלילה הסוחפת.

"הענק הירוק", במקום השלישי, צבר עד כה, במשך השבועיים מאז צאתו לאקרנים, 96.4 מיליון דולר, ובשבוע האחרון, כמעט את אותו הסכום אותו צבר הפנדה מעליו, 21.5 מיליון דולר, שמהווים בערך 60 אחוז מההכנסות של השבוע לפניו. נראה שהדוב אמר את דברו, ו"כיסח" את הענק שמול הפאנדה כבר לא כזה ענק. אבל עדיין ירוק.

והנה משהו שלא מפתיע את וואלה! תרבות - אדם סנדלר, הזוהאן שאיתו לא מתעסקים, נעלם מחמשת המקומות הרציניים של שוברי הקופות, והתעופף לו אי שם לתחתית הטבלה. במקום הרביעי, במקום "הזוהאן" ועם כניסה מאכזבת למדי, תמצאו עכשיו את "גורו האהבה" הקומי, בכיכובם של מייק מיירס הלוהט וג'סיקה סימפסון, ג'אסטין טימברלייק וגם ג'סיקה אלבה. בקיצור, כולם שם. אבל להבטיח שיהיה טוב אנחנו בכל זאת לא יכולים (לפחות לא על פי הביקורות שנכנסו בסרט חזיתית). אם לוקחים בחשבון את הפרויקטים האחרונים של מייק מאיירס – סרטי "אוסטין פאוארס" שהיו להיטי ענק ו"חתול תעלול", שלפחות פתח יפה, הנתונים האלה מאכזבים במיוחד

במקום החמישי "ביום שזה יקרה", סרטו החדש של מ. ניט שמאלאן, מי שעשה את "החוש השישי" ומאז רק התדרדר. הסרט גרף בשבועיים בהם הספיק, פחות או יותר, לככב, כ- 50.2 מיליון דולר, ובשבוע האחרון רק 10.0 מיליון דולר. וואלה! תרבות מוסרת ביוש, כי זה גם השבוע האחרון שלו בחמשת הגדולים של הטבלה.

  • עוד באותו נושא:
  • get smart

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully