וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומולדת 7 לאינפיוז

נרקיס טפלר

25.6.2008 / 16:57

חגיגות 7 השנים הטובות הן סיבה מספיק טובה כדי לזמן לשיחה את אופיר קינדלר, שנותן את האות להתחלת החגיגות

אינפיוז, כנופיית הדראם אנ' בייס הוותיקה, חוגגת 7 שנות פעילות ענפה במספר חזיתות – הלילה (רביעי), ינגנו הדי ג'ייז רוב ראנדום בריטי ופאס המקומי בשסק (לילינבלום, ת''א), ביום שישי במועדון ברזילי ובשבוע הבא יימשכו החגיגות בירושלים וחיפה.

תפסנו את "המפקד" הרשמי של הקרו, אופיר קינדלר, לכמה שאלות לקראת האירוע המכובד, כדי לקבל קצת מושג איך בכלל הכל התחיל, מה יהיה במסיבת היומולדת ואיך ליין שורד בהצלחה 7 שנים?

לידתו של ליין

הכל התחיל מבחורה בשם עדי לב, שב-97' –98' הפעילה ליין בשם "בייסגראונד" בכל שישי באלנבי 58. באותו הזמן הליין היה מאוד חזק. אחר כך היא טסה להולנד. הליין לא פעל עד שנת 2001, אז בעצם אני נכנסתי לנהל אותו יחד עם רן קמחי.

הפעם הראשונה

האירוע הראשון היה בתמר'ז, וכמעט ולא הגיע אף אחד. ב-12:30 אמא שלי התקשרה ושאלה אם אני בסדר, התברר שאף אחד לא הגיע כי היה פיגוע בדולפינריום באותו הלילה.

לא קל להיות אנדרגראונד

כמה שנים עשינו רייבים. פשוט כי אף אחד לא רצה שנעשה אצלו מסיבות. כולם חשבו שהדראם אנ' בייס נגמר ב-98'. באותה תקופה הכל כבר היה טכנו, אבל מאוד מהר תפסנו תאוצה, קיבלנו הצעה מהדינמו, ואז התחלנו לעשות מסיבות בצורה יותר מסודרת ומקצועית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"קרו"

הרעיון הוא שאנחנו קבוצה של אנשים שאחראיים על הליין הזה. זה ארגון שלם שפועל למען עצמו, מפיקים, Mc’s, מעצב גרפי, כולם עובדים יחד ומרכיבים את אינפיוז.

הצלחה

יש קו מונחה וברור, מה המסיבה תשדר, ויש הופעות חו"ל, יש יח"צנים טובים ודיג'ייז טובים. קשה להגיד שאני מופתע מההצלחה, אני ממש בתוך זה, אי אפשר להסתכל אחורה ולהגיד 'לא הייתי מאמין'.

7

המסיבות יתקיימו בברזילי (27.6) ובסיטי הול (4.7), יבואו אורחים כמו עדי לב, MC סטאזו (הולנד), רוב רנדום (אנגליה) יגיע עם MC זמרת – ZEE, ואת ה- VJ יעשה "מדיה פריק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully