וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הפיינליסטים לאמי

27.6.2008 / 16:51

עוד בטרם נודעו המועמדים בקטגוריות השונות פרסמה האקדמיה את הסדרות מהן תבחר כדי למנוע דליפות וספוילרים

בצעד מונע וחלוצי החליטה האקדמיה לטלוויזיה, אמנות ומדע בארצות הברית לפרסם את שמות הסדרות מהן תבחר את המועמדים הסופיים בקטגוריות השונות לפרסי האמי.

הפתעה אחת כבר נרשמה כאשרסדרת האנימציה המצליחה של רשת פוקס, " איש משפחה", נמנית בין המועמדים הסופיים ועשויה להיות סדרת האנימציה הראשונה שתהיה מועמדת לפרס האמי.
הפתעה נוספת היא הכללתה ברשימה של סדרת הקאלט "פלייט אוף דה קונקורדס" לבית HBO.יחד עם "הפמליה" ו"תרגיע" מוצאת את עצמה רשת הכבלים האיכותית עם שלוש קומדיות מתוך העשר שהוזכרו.

גם "העשב של השכן", הסדרה שהמציאה מחדש את המילפיות עם מרי לואיז פרקר, עשויה להפתיע אם תהיה מועמדת לפרס הקומדיה הטובה ביותר, וכך תהיה הקומדיה הראשונה ברשת כבלים שאינה HBO שמועמדת לפרס.

עוד סיבה למסיבה עבור פרנסי HBO מספקת רשימת הדרמות, שם "הסמויה", יצירת המופת המשטרתית, יכולה לזכות במועמדות ראשונה אי פעם. מי ייתן וייעשה הצדק ההיסטורי עימה.

רשימת המועמדים המלאה

קומדיה: "תרגיע", "הפמליה", "העשב של השכן", "איש משפחה", "שני גברים וחצי", "פלייט אוף דה קונקורדס", "המשרד", "החיים על פי נד", "30 רוק" ו"בטי המכוערת"

דרמה: "האוס", "הסמויה", "הגברים של שדרות מדיסון", "בוסטון ליגל", "דמג'ז", "אורות ליל שישי", "האנטומיה של גריי", "לוסט", "דקסטר" ו"שושלת טיודור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully