וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והפורפרה

עומר בכר

29.6.2008 / 2:46

איך נראה שיתוף הפעולה בין בראד פיט לדייויד פינצ'ר אחרי "מועדון קרב"? לפחות על פי הטריילר, עומר בכר כבר מרביץ לעצמו

המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה מאוחרת

בפינת ה-WTF השבועית, מככב לו הקדימון ל-" The Curious Case of Benjamin Button", שלשמחתי מציג שיתוף פעולה מחודש ומצופה מהאנשים שעשו את "מועדון קרב" – דייויד פינצ'ר הבמאי ובראט פיט החתיך (ששתפו לראשונה פעולה ב"שבעה חטאים"). בתחילת הטריילר מספר לנו פיט, הלא הוא בנג'מין, על כך שבניגוד לאנשים אחרים, הוא לא הולך ומזדקן עם הזמן, אלא מצעיר. נשמע מגניב לא? ובכן כן, כפוטנציאל, אלא שמעבר למגניבות שבדבר, אנו מצפים לקבל גם איזשהו רמז לעלילה והדבר היחיד (והצפוי) שמתרחש הוא סיפור רומנטי בלתי אפשרי בין פיט לקייט בלאנשט, שגם שיתפה עמו פעולה ב"בבל".

הטריילר מראה בעיקר סצינות מהסרט על רקע נגינת פסנתר, כמעט ללא טקסט, של החיים של אותו בנג'מין והדבר מעורר שאלות פילוסופיות מעניינות כמו מאיפה לעזאזל הגיח לעולם בנג'מין כאדם זקן ומי האשה שהיתה צריכה להרות אותו במצב הזה?

הסרט אמור לצאת לקראת חג המולד, ואני מאוד מקווה שעד אז יהיה משהו להיאחז בו. מצד שני, גם כשסיפרו לי את העלילה של "מועדון קרב" לא התלהבתי ורק כשצפיתי בזה באיחור של שנתיים אכלתי את הכובע.

ציון טריילר: מסקרן אך מעצבן.
קהל יעד: צעירים ברוחם.

פול גז בניוטראל

תקשיבו לרעיון מגניב שעלה לי לסרט, בעולם עתידני אפל, ישנו משחק ריאליטי עתיר רייטינג שבו מתחרים אסירים בינם לבין עצמם מי ישרוד בקרבות ברוטאליים למדי, כשהמנצח זוכה בחופש.
רגע בעצם נראה לי שכבר עשו את זה פעם או פעמיים בעבר. טוב לא חשוב, אם יהיו מספיק פיצוצים, ושחקן האקשן דו ז'ור, אף אחד לא ישים לב לשכפול, לא?

זו היתה אילוסטרציה של שיחה שניהלו מקבלי החלטות בכירים באולפני יוניברסל כשהם העניקו גושפנקא להפקת "Death Race", הסרט החדש של הבמאי פול אנדרסון, לא זה מ"זה יגמר בדם", אלא זה מ"האויב שבפנים". ההבדל בין אלף הסרטים הקודמים שנעשו בנושא ובייחוד ל" הנרדף" האלמותי עם ארנולד שוורצנגר, הוא שהפעם כדי לזכות בחירותם, האסירים צריכים להתחרות במרוץ מכוניות כשהרכבים שלהם מצוידים במיטב כלי ההרג הידועים לאדם.

ג'ייסון סטאטהם, הזכור לכם מ"הג'וב הבריטי, החביב הוא אסיר מופלל, נהג מרוצי נאסקאר בדימוס וכעת כלי במשחק האכזרי של מנהלת הכלא, או מי שלא תהיה האישה המפחידה בטריילר. אני יודע שצריך לשפוט את הטריילר בצורה שונה מטריילרים אחרים, לסרטים טובים נניח, ולכן רק אספר שמה שרואים הוא בדיוק מה שיהיה בסרט רק שימתח על פני 90 דקות או יותר. על השימוש בשיר "Welcome To the Jungle" של גאנס N רוזס לעומת זאת, אין מחילה.

ציון טריילר: תן גז!
קהל יעד: מעריצי וין דיזל

סרט אסון

אני אוהב את העובדה ש- "Disaster Movie" הוא סרט שחוסך למבקרים הרבה מאמץ מחשבתי ומעניק לו ציון כבר בכותרת. מהאנשים שהביאו לכם את "Epic Movie", "Scary Movie", "Date Movie" ו"פגוש את הספרטנים", סרט האסונות לא אמור להיות שונה בהרבה, אז אני חש בצורך באזהרת צפייה לגילאי 13, כלומר עד גיל 13 כמובן.

הטריילר הגנרי לסרט הגנרי לא מתיימר להפתיע - קריין דרמטי שהופך בין רגע למליצי וריכוז הקטעים המצחיקים ביותר בסרט (יש שיאמרו היחידים). מצד שני ההפתעה הרבה היא כמה מהר מספיקים להפיק סרט כזה. ככל הנראה, המפיקים והכותבים הם מעריצים נלהבים של המדור, שכן מרבית הסצנות הן פרודיות על שוברי הקופות של הקיץ הזה לרבות "איירון מן", "הענק הירוק", "אל תתעסקו עם הזוהן" ו-"סקס והעיר הגדולה". בהתחשב בכך שבטח לוקח קצת זמן לצלם ולערוך סרט, אני חושב שיהיה בטוח לקבוע שהכותבים אפילו לא צפו בסרטים שהם עשו עליהם פרודיה אלא בטריילרים בלבד, ורק על המהלך הזה אני חייב להסיר בפניהם את הכובע האכול שלי.

ציון טריילר: אסון
קהל יעד: ילדים מעפנים

  • עוד באותו נושא:
  • בראד פיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully