וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות והרובוטים

נרקיס טפלר

30.6.2008 / 13:22

סרט האנימציה "וול-אי" לבית פיסאר/ דיסני ביצע כניסה מרשימה למקום הראשון. גם אנג'לינה ג'ולי לא פראיירית

סוף השבוע הקופתי ביותר בבתי הקולנוע בארצות הברית הסתיים אמש והותיר אחריו אדמה חרוכה ומאות מיליוני דולרים.

במקום המכובד, בראש טבלת שוברי הקופות בסוף השבוע האימתני הזה, שמחנו למצוא את החדש המצוייר של פיקסאר/דיסני, שהוא גם הסרט שיפתח את פסטיבל הקולנוע בירושלים, "וול-E". הסרט, אותו ביים הבמאי של "מוצאים את נימו", אנדרו סטנטון, גרף בסוף השבוע הראשון שלו 62.5 מיליון דולר והוא הפתיחה הרביעית בגודלה של פיקסאר אחרי "משפחת סופר-על", "למצוא את נמו" ו"מפלצות בע"מ".

במקום השני בטבלה, הסרט בבימויו של טימור בקממטוב ("משמרת לילה") ובכיכובה של אנג'לינה ג'ולי, "Wanted", הדף למטה את "קונג פו פאנדה" וגם הכניס לכיסו 51.1 מיליון דולר. הוא אמנם נכנס רק למקום השני, אבל סך כל ההכנסות המרשים שלו, העובדה שמדובר בסרט עם דרגת צנזורה R (הפתיחה השביעית בגובהה לסרט עם כזו דרגה) והממוצע הגבוה שעשה בכל בית קולנוע בו שיחק הופכים אותו להצלחה אדירה לא פחות. זוהי גם הפתיחה הטובה ביותר עבור ג'ולי, שרושמת שבוע מוצלח עם שני סרטים בחמישייה הראשונה (היא מדובבת גם ב"קונג פו פאנדה")

"Get Smart", הסרט שביצע בשבוע שעבר כניסה מרשימה הישר למקום הראשון, תפס בשבוע הנוכחי את המקום השלישי. הסרט של פטר סגל, הבמאי של "50 דייטים ראשונים", ובכיכובם של סטיב קארל ואן האתוויי, גרף השבוע 20.0 מיליון דולר, ובמצטבר, בשבועיים, 77.2 מיליון דולר.

במקום הרביעי, אחרי שבועיים שעמד במקום השני, נמצא "קונג פו פאנדה". שהרוויח עד כה 179.3 מיליון דולר סך הכל, ובסוף השבוע רק 11.7 מיליון דולר.

כמו שצפינו בשבוע שעבר, אדם סנדלר, הזוהן, באמת עזב את הטבלה והשאיר מספיק מקום ל"הענק הירוק". שבוע קודם הענק היה במקום השלישי, ועכשיו הוא ממלא את המקום החמישי והאחרון בטבלת שוברי הקופות. הענק צבר עד כה סכום מעט מאכזב של 115.5 מיליון דולר, ובשבוע האחרון 9.2 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully