וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יס פלנט מגיע לחיפה

מרכז בתי הקולנוע הענק הקים סניף מפואר וצפוני. יהיו גם הקרנות דיגיטליות ותלת מימדיות

חברת תיאטראות ישראל השיקה היום את הסניף הצפוני של יס פלאנט – מרכז בתי קולנוע ושופינג. סניף מרכז של הרשת פועל כבר קרוב לשנתיים בקניון איילון אשר ברמת גן, ובסוף 2009 מתכננים בחברה לפתוח עוד יס פלאנט בראשון לציון.

יס פלאנט חיפה הוא בית הקולנוע הגדול ביותר בארץ כיום, וניתן למצוא בו 23 אולמות לצד שדרת קניות מתחדשת של קניון לב המפרץ הותיק, אשר שינה את שמו ל-Cinemall לרגל צירוף יס פלאנט. הקולנוע החדש יחליף את רב חן לב המפרץ, שפעל במקום משנת 91 וזכה לביקור של טיל סקאד חודש לפני השקתו.

19 מבין 23 אולמות הצפייה במתחם הינם אולמות רגילים, וארבעה הינם אולמות VIP בעלי 31 מקומות כל אחד, עם כורסאות נוחות מתכווננות וגישה חופשית למזנון ושטח המתנה נפרדים. בחלק מהאולמות קיימים גם מקרנים דיגיטליים, והכנה לסרטי 3D המצריכים משקפיים מיוחדים. בניגוד לגלובוס מקס, ביס פלאנט לא יבקשו מחיר גבוה יותר על ההקרנות הדיגיטליות, אך הקרנות ה-3D אכן תעלנה יותר. מחיר כרטיס ל-VIP יעמוד על 99 ¤.

בפורום פילם מבהירים כי המסכים בכל האולמות עומדים ביחס מצויין לגודל האולמות, כשאורכו של כל אולם הוא כפול מרוחב המסך, לכל היותר. במקרים מסויימים, היחס הוא אפילו 1 ל-1.4. מעבר לכך, שיטת הישיבה המיושמת במקום זהה לזו של יס פלאנט רמת גן, והינה שיטת מפלסים בהם יש הבדלי גבהים משמעותיים בין כל שורה, אשר מאפשרים לראות סרטים ללא הפרעה גם כשלפניכם יושב אדם גבוה. בית הקולנוע אף עומד בכל התקנים של נגישות לנכים, כולל מערכות שמע מיוחדות לכבדי שמיעה.

בסמוך לפתיחת יס פלאנט, ייפתחו ב-Cinemall גם חנויות חדשות ומקומות בילוי. במקום ייפתחו סניפים של ה-Temple Bar, בלאק, קפה קפה, ארומה ומספר מסעדות, שיתווספו לרשתות המזון המהיר הקיימות בקניון.

ובינתיים בחדר האח"מים

ביקור במקום חושף תמונה של הכנות קדחתניות לפתיחה. עשרות פועלים מנסים לקדוח, להדביק ולהבריק את כל הדרוש. לדברי הנהלת הקניון, מרבית העבודות האלה יושלמו לפני יום שישי.

במהלך מסיבת העיתונאים יצא לי לבקר באולם מספר 1 ואחד מאולמות ה-VIP. אולם 1 הוא הגדול ביותר בבית הקולנוע, וברשת כולה, כשגם המסך שלו ענקי. המושבים נוחים מאוד, והדירוג בין השורות בהחלט מספיק בשביל שתוכלו לראות סרט מאחורי שורה בה יושבים שחקני כדורסל (לא כולל יאו מינג). אולם ה-VIP לא כולל מסך גדול במיוחד, אך המושבים בו נוחים, והאקוסטיקה טובה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully