וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווליום של הקיץ

פעילות הקיץ של המותג הסלולרי יכללו את הפסטיבל השנתי בכינרת, כמו גם טיפוח להקות צעירות

כמו בשנה שעברה, גם הפעם הודיעה חברת סלקום על מהלכי המוזיקה הקיציים שלה – ווליום 2008. "מוזיקה ישראלית בשבילנו זה חלק מההתנהלות המותגית שלנו" אמר היום עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של החברה. האירועים יתמקדו באנשים צעירים, אך בסלקום לא שוללים גם אירועים מוזיקליים גדולים שיהיו בעלי לקהל המבוגר יותר.

החלק הראשון של ווליום 2008 הוא ווליום בדרכים – מתחם חוויתי נודד שיוצב במשך 4 ימים באשדוד, תל אביב, באר שבע, ראשון לציון אילת, חיפה וכנרת. בין הדברים שיוצגו במתחם יהיה אולפן הקלטות שקוף, בו יעבדו המעבדים המוזיקליים יהלי סובול, יובל מנדלסון ומוקי עם 50 להקות שנבחרו בתחרות כלל ארצית; הופעות מוזיקה יומיות של איילה אינגנשט, בועז בנאי, התבלינים או מלכה באיה (להקה אחת בכל ערב); חנות קונספט של גאדג'טים הקשורים לעולם הסלולר, כולל מתחם בו יוצגו מכשירים שטרם הושקו בארץ, ביניהם מודו – סלולרי ישראלי קטן עם סקינים שמוסיפים לו יכולות – ונוקיה 5800, המכשיר הראשון של החברה שניחן במסך מגע מלא; מתחמים נוספים, מסיבות ושידורי רדיו חיים.

בנוסף, כמו בשנה שעברה גם השנה יתקיים פסטיבל ווליום כנרת, כשהוא נמשך 3 ימים ונפתח עם הגמר של כוכב נולד. מעבר לכך, יופיעו באירוע גם אמנים כמו אביב גפן, ג'ירפות, היהודים, עברי לידר, מוקי ורן דנקר יחד עם עילי בוטנר במופע מיוחד בבכורה ארצית. מעבר לכך, יהיו באירוע מתחמים של להקות צעירות, מסיבות, לונה גל ומתחמי חוויה. מחיר כרטיס ללקוחות סלקום יעמוד על 75 ¤, וכל שאר האנשים יוכלו לקנותו במחיר של 200 ¤. את הכרטיסים ניתן יהיה לקנות במרכזי השירות של סלקום, אתר האינטרנט של החברה, משרדי הכרטיסים של קסטל ומוקד טלפוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully