וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולנוע נגד ברבריות

1.7.2008 / 15:27

פרויקט חדש של הקרן החדשה לקולנוע יוצא נגד תופעת הברבריות בחברה הישראלית. גם אתם מוזמנים להשתתף

הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה תתמוך בפרויקט חדש בתחום הקולנוע הניסיוני, "ניאו ברבריזם או שירת הברבור – אמנים ישראלים מול מציאות משוגעת". בכך תמשיך הקרן מסורת של שנים שבהן תמכה בפרויקטים בתחום הקולנוע הניסיוני. המנהלת האמנותית של הפרויקט תהיה האוצרת נעמי אביב.

אמנים ויוצרים בתחום הקולנוע והווידיאו יוזמנו להגיש הצעה לסרט קצר בן 3-5 דקות שישקף את תהליכי הברבריזציה שעוברת החברה הישראלית בתחומי החיים ובתחום התרבות בפרט. ההצעות שייבחרו ירכיבו ביחד מבחר של סרטים קצרים שיוצג בסוף נובמבר 2008 בתערוכה. המועד אחרון להגשת ההצעות - 30 ביולי 2008. ההצעות יועברו לקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, רחוב הירקון 112 תל אביב.

לדברי אוצרת התערוכה, נעמי אביב, "הניאו-ברבריזם לפיכך הוא מונח פוסטמודרני שנועד לאפיין שלב תרבותי חדש המאיים על כל מה שהוגדר תחת הערך הומניזם. האנתולוגיה 'נאו-ברבריזם', מבקשת להתייחס אל הזרם הפראי החדש שהולך ומתנסח בישראל. הנושא, נאו-ברבריזם, יבוא לביטוי תימטי ואסתטי. האוירה, התחושה והחוויה הקיומית בישראל 2008 הגדישה את שאת האמנות. ומכאן שהיצירות בפרויקט צריכות להיות כאלו התוקפות שדרות רחבות בתרבות ופוליטיקה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully