וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוי ג'ורג' משולל ויזה

טלי גולדשטין

2.7.2008 / 14:46

זמא האייטיז הצבעוני סובל מקארמה רעה: רשויות ההגירה בארה"ב סרבו להעניק לו אשרת כניסה למדינה על רקע מעצרו בשנה שעברה

הזמר הבריטי בוי ג'ורג', בן 47, כוכב להקת האייטיז הפופולרית לשעבר "מועדון תרבות", ביטל את מסע ההופעות שלו המתוכנן שלו בארה"ב באוגוסט לאחר שרשויות ההגירה במדינה סירבו להעניק לו אשרת כניסה. הסירוב קשור למשפט שייערך לג'ורג' בלונדון בנובמבר הקרוב בעקבות מעצרו בשנה שעברה, אז האשים אותו נער ליווי נורווגי בכליאה ותקיפה. ג'ורג' דחה אז את ההאשמות נגדו אך שוחרר בערבות.

בוי ג'ורג', ששמו האמיתי הוא ג'ורג' או'דווד, תכנן לפתוח את מסע ההופעות הרשמי שלו, שהיה אמור להתפרש לאורך 25 ערים ברחבי ארצות הברית, בעיר אספן שבקולורדו בעשירי ביולי ואף לכלול קונצרט ללא תשלום באוגוסט בניו יורק.

"קיוויתי שהנושא ייפתר וכי איזושהי נפש רחומה במשרד ההגירה האמריקאי תבין שאם המשטרה הבריטית לא הגבילה את תנועתי, אזי הדבר תקף גם לארצות הברית" אמר ג'ורג' בהצהרה. "אני מצטער שלא אפגוש את מעריצי האמריקאים השנה, אך אני מאחל להם ארבעה ביולי שמח ובריא. אני מבין כי עבודת משרד ההגירה קשה ופשוט לא התמזל מזלי", הוסיף.

ג'ורג' מתכוון לדחות את מסע ההופעות שלו בצפון אמריקה לחורף הקרוב. מסע ההופעות שלו בדרום אמריקה ובבריטניה יערכו כמתוכנן בספטמבר ואוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully