וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

אתם רוצים לראות פורנו במחשב, אבל מפחדים מהבוס. דניס ויטצ'בסקי מצא את התשובה עם אתר פורנו בטוח לעבודה

סקס בטוח

האינטרנט, כידוע, נועדה בשביל פורנו. והפורנו שולט ברשת ביד רמה. אבל רובנו נמצאים רוב היום בעבודה, מה שהופך את הצפייה בשלל התכנים הבוטים לבעייתית קמעה. בשביל זה גם הומצא המושג NSFW, ראשי תיבות של Not Safe for Work – לא בטוח לעבודה.

ובכן, מצאנו אתר פורנו אחד שהנו לגמרי בטוח בשביל עבודה. טוב, אולי הוא בטוח רק בתיאוריה, אבל גם זה משהו. ובאמת שלא מוצגים שם איברים שנהוג להסתיר בתרבויות מערביות. אבל בכל אופן, לא היינו ממליצים לכם להיכנס אליו במשרד כשהבוסים מסתכלים על המסך – הם עוד עלולים לחשוד במשהו.

יהודי תקציר

לפני מספר ימים ביקרתי בבית הקולנוע החדש, שייפתח מחרתיים בחיפה ונתמלא ליבי בצער. "תראה", אמרתי מבלי שישמעו אותי, לעצמי ולצב המחמד הדמיוני שלי בוחבוט, "את כל היופי הזה". כל היופי הזה בשביל שיגיעו לכאן אנשים פעם אחת במספר שבועות במקרה הטוב, ויראו סרט אחד בלבד. הרי אי אפשר לראות את כל הסרטים – למרבית האנשים פשוט אין זמן לכך.

פתרון יצירתי מציעים גולשי יוטיוב לבעיה האקוטית הזו – אוסף של גרסאות בנות כ-5 שניות לסרטים הפופולריים. מ"הסנדק" ועד לכל סדרת "רוקי", אין דברים אותם אי אפשר לסכם במספר סצינות קצרות מאוד. והתוצאה – מצחיקה מאוד, בדרך כלל.

החלקיקים האלמנטריים

יש הורים הרוצים שילדיהם יגדלו ויהיו רופאים, עורכי דין או בעלי דוכן שווארמה, אבל יש גם כאלה הרוצים לגרום לילדיהם להפוך למדענים ולהרוויח משכורות זעומות, תוך שהם מצילים את העולם או ממציאים נעליים נוגדות כבידה.

בשביל ההורים האלה נפתחה ברשת חנות ששמה Particle Zoo – גן חיות של חלקיקים. באתר הזה תוכלו לקנות גרסאות קטיפתיות של כל החלקיקים האהובים עליכם. לא רק אלקטרון, פרוטון ופוטון נמצאים כאן, אלא גם קוורקים שונים, גרביטרון ואפילו אנטי-חומרים! כל אלה, כאמור, בגרסאות חמודות להפליא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully