וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנות ב"לילה לבן"

אבנר שפירא

3.7.2008 / 15:30

מגוון תערוכות ייפתחו הערב בתל אביב כשהגלריות פתוחות עד מאוחר

רבים מהמוזיאונים והגלריות בתל אביב יהיו פתוחים הלילה עד לשעות מאוחרות, כחלק מאירועי "לילה לבן". בנוסף, מגוון תערוכות ייפתחו הערב בתל אביב:


גלריה זומר (רוטשילד 13). טירנית ברזילי כהן תציג תערוכת תצלומים חדשה, לאחר עשר שנים שבהן שלא הציגה במוסדות אמנות. התצלומים מתייחסים לטקסים כמו לידה, קיום ומוות ובוחנים כיצד בני אנוש מבינים את תכלית קיומם. בראיון לדנה גילרמן ("גלריה", 27.6) אמרה ברזילי כהן כי הנתק שלה מעולם האמנות היה תוצאה של עיבוד ממושך של החיים ו"חלק מההתכנסות שקיימת בכל תהליך רוחני".

גלריה שלוש (חיסין 5). בתערוכה הקבוצתית "Detail" משתתפים 13 אמנים, הבודקים מה קורה לפרט כלשהו, שהוא חלק משלם, כאשר הוא מוצא מהקשרו המקורי וזוכה לטיפול אמנותי. בין המשתתפים: רות אור, דנה גילרמן, מירי סגל, גיא גולדשטיין, מאיה אטון, ליאב מזרחי ומיכל שמיר (שגם אצרה את התערוכה עם נירה יצחקי).


גלריה רוזנפלד (דיזנגוף 147). בתערוכת היחיד "לפעמים קר בבוקר" תציג טל שוחט שישה תצלומים של דמויות. במסגרת הפרויקט "יצירה אחת" תוצג בחלל התחתון של הגלריה עבודה משותפת של אירית חמו ואפרת נתן.

גלריה משרד בגן מאיר. בחלל הגלריה של בית הקהילה ההומו-לסבית תיפתח "תערוכה מקרית" שאצרה רחל סוקמן ובה עבודות של תשעה אמנים, המציגים תקופות שונות ביצירתם. בין המשתתפים: אביגיל שפרבר, רפי דייגי, גל חרמוני, רפי פרץ ואורן אלבז.


גלריה שמונה (אילת 8). ב"ארץ העצים הרוקדים", תערוכה של הצלם ואמן הווידיאו זוהר רון, מתועד מסע של מוסיקאים לסנגל. בדף התערוכה נאמר כי "התצלומים מעבירים את הצבע, הקצב והתנועה שברגעים הפראיים, את הריקוד השבטי, את כלי הנגינה ואת האנשים שרון פגש בסנגל". כמו כן יוצגו עבודות וידיאו.


בית אסיה (ויצמן 4). בתערוכה "שכנות, פולין-גרמניה: הוראות שימוש", באכסדרת הבניין, יוצגו תצלומים וסרטים קצרים של כ-30 אמנים מפולין וגרמניה. העבודות נוצרו במסגרת פרויקט אמנותי המשותף לשתי המדינות והן עוסקות בהיסטוריה של יחסיהן.


גלריה ג'ולי מ. (בצלאל יפה 10). מאיה בר ורועי מנחם מרקוביץ', שני אמנים צעירים בוגרי המדרשה לאמנות, ישתתפו בתערוכה "Take Off". בר תציג עבודות וידיאו ומרקוביץ' יציג עבודות וידיאו ואובייקט תלת-ממדי.


ועוד. ברוטשילד אמנות (רוטשילד 140) תוצג תערוכה קבוצתית של שישה אמנים: סטיוארט שילס, סיגל צברי, יעל סקלייה, שרון אתגר, גיא ינאי וקן קיולי. ב"בית בנמל" (נמל תל אביב, האנגר 26) תוצג התערוכה "Insideout" ובה עבודות של שלושה אמני גרפיטי: Zero Cents ,Ame72 ,Klone.בגלריה גולקונדה (רוטשילד 27) תיפתח "תל אביב 2008" שבה מציג האמן גבריאל ריגל עבודות המתארות מראות תל-אביביים אופייניים. גלריה אלפרד (פלורנטין 13) תארח תערוכה של שני בוגרי המדרשה לאמנות - ארתור יעקובוב ובלינדה קיין. "תקרת זכוכית", תערוכת תצלומים של ארנון תוסייה-כהן, תוצג בגלריה d&a (יהודה הלוי 57). בגלריה יאיר (אבן גבירול 6) תיפתח תערוכת אוסף קבוצתית של תריסר אמנים ישראלים, בהם משה קופפרמן, פנחס כהן-גן, מיכאל דרוקס ומיכל בקי. בגלריה גל און (יהודה הלוי 81/79) תיפתח "פעמיים התחלה", תערוכת היחיד הראשונה של אודליה גל (אוצרת: שירה אהרון). תערוכה של הפסל גד זוקין ושל אמנית המדיה הברלינאית נעמי פליס ווננברג תוצג בסטודיו של זוקין בשדרות הר ציון 110. אסתי קרייזמן תציג תערוכת יחיד בגלריה אפרת (גורדון 21).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully