וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות ומר סמית

נרקיס טפלר

7.7.2008 / 15:04

"הנקוק", סיפורו של גיבור-על אפרו אמריקאי בכיכובו של וויל סמית נכנס למקום הראשון ברשימת שוברי הקופות

וויל סמית עושה זאת שוב. אחרי שבוע רווחי במיוחד עם וול-E שלהם פינו פיקסאר ודיסני את המקום הראשון לסרט הסופר-הירו האפרו-אמריקני של פיטר ברג, "הנקוק", כמו הרבי . הסרט בהשתתפותו של הנסיך המדליק, וויל סמית' בתפקיד ג'ון הנקוק ושרליז ת'רון בתפקיד היפה לצדו צבר בסוף השבוע הראשון להקרנתו, שהיה גם סוף השבוע של יום העצמאות האמריקאי, כלומר אחד החזקים בשנה, סכום פסיכי של 66 מיליון ובסך הכל 107.3מיליון דולר. עם להוסיף עוד לממד הפטריוטיזם, הרי שהסרט נושא את שמו של אחד מהאבות המייסדים של ארצות הברית.

"וול – E", ששיחק אותה בשבוע שעבר (וייפתח ביום חמישי את פסטיבל ירושלים), גרף לכיסו בשבוע השני להקרנתו 33 מיליון דולר והגיע לסכום הכנסות מצטבר של כ- 128.1 מיליון דולר.

ירידה נוספת רשם השבוע סרט האקשן הלא רע בכלל "מבוקש", שבשבוע שעבר התחרה ראש בראש עם "וול-E" על המקום הראשון ונותר השבוע מקום אחד מתחתיו, כשגם הוא רושם סכום נאה של 20.6 מיליון דולר והכנסות של 90.8 מיליון בסך הכל.

במקום הרביעי, נמצא "Get Smart", הקומדיה בכיכובם של סטיב קארל ואן האתוויי, שגם היא סוכה לביקורת לא רעות בכלל ונהנה מהשבוע העמוס בבתי הקולנוע האמריקאים כדח להגיע לסף קו ה-100 מיליון עם סכום מצטבר שמגיע ל-98.1 מיליון דולר.

את החמישייה הראשונה סוגר הקונג פו פאנדה שממשיך לסחוף את אמריקה, וגרף בשבוע ה-5 מאז צאתו, כ- 7.5 מיליון דולר. עד כה, אם תרצו לדעת, הוא הרוויח 193.3 מיליון דולר. לא רע בכלל להיות פאנדה לוחמנית, לא רע בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully