וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

לרגל האולימפיאדה מציג דניס ויטצ'בסקי מחפש את ההישגיות האנושית. כמו האנשים שהכי סביר שתפגשו בגהנום

פחות מחודש נשאר עד לפתיחת המשחקים האולימפיים, וההתרגשות לקראת המאורע הכה-חשוב הזה בתולדות האנושות, בעיצומה. מכירות מסכי הפלזמה עלו באלפי אחוזים, אנשים לקחו חופש מהעבודה וקנו מאות חבילות פופקורן כדי להעביר את חודש אוגוסט מול המסך, ואפילו ילדים מסרבים ללכת לקייטנות קיץ בטענה שזה ימנע מהם לראות את 28 ענפי הספורט של המשחקים.

לקראת האולימפיאדה, שבאמת מייצגת את כל הטוב בהישגיות האנושית (או בהתקדמות המדע שמסוגל לייצר סמים שאינם ניתנים לזיהוי בבדיקות שתן), החלטנו להביא לכם שלושה אתרים של שיאים "אחרים". האתר הראשון ברשימה הזו עוסק בשיאי הרשע, ושמו (המתאים מאוד, יש לומר) הוא "אנשים שתפגשו בגהנום". האתר הזה מתופעל על ידי מספר סוהרים, שמספרים לגולשי הרשת על אנשים אותם הם פוגשים במהלך עבודתם בבתי סוהר.

החזק שורד, הטיפש לא

הנה אתר שמרים את האווירה ועוסק באנשים מהשורה, כאלה שמצליחים לעשות שטות מטורפת ולשלם על כך בחייהם או באברי הרבייה שלהם, ובכך מוציאים את הגנים שלהם מהמאגר העולמי

אלה זוכים לפרס דרווין, והמקום הכי מפורסם שמחלק את הפרסים האלה הוא אתר ה-Darwin Awards, שמתעדכן כל הזמן. תוכלו למצוא כאן עשרות סיפורים חינוכיים, החל מנרקומן שבישל זרעי פרג והזריק אותם לעצמו, ועד לאיש שניסה לבדוק אם האפודה אותה קנה יכולה לעצור סכין (רמז: לא).

בראשית ברא אלוהים

אתר השיאים השלישי שלנו כלל לא קשור לפשיעה, אלא אם אתם כוללים בתחום הזה גם את הפשיעה נגד הטעם הטוב. על פניו, מדובר דווקא באירוע תרבותי – תחרות כתיבת משפטי פתיחה לספרים, שקרויה על שמו של אדוורד ג'ורג' בולוור-ליטון – סופר בריטי מפורסם מהמאה ה-19.

הקאץ' הוא שלא מדובר בסתם משפטי פתיחה לספרים, אלא משפטים שמיועדים לפתוח את הספר הגרוע בעולם. התחרות מתקיימת במספר ז'ארנרים, קטונתי מלנסות ולתרגם את הטקסטים המופלאים שזכו בתחרות לאורך השנים, אך אזהיר שהאתר אינו בטוח לשימוש במשרד, אלא אם מקובל במשרדכם לצחוק בקול רם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully