וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והכלבת

עומר בכר

13.7.2008 / 10:25

בעולם עתידני שבו הכאוס שולט, יוצא עומר בכר להציל את כלבת הקיסר, הנושאת על צווארה את הסוד לחיי נצח

קיאנו ריבס ממשיך להיות יקירם של כל מי שאי פעם התרגש מהנוסחאות המתמטיות בסרט "קיוב" ומשתתף בסרטי מדע בדיוני. מד"ב, אם תתעקשו על העגה. החדש שלו הוא רימייק לסרט משנות ה-50 בשם "The Day the Earth Stood Still". בגדול, מדובר בחייזר שמגיע לחקור את כדור הארץ ביחד עם הרובוט שלו. מפה לשם הרובוט מאיים להשמיד את הכוכב שלנו ורק ג'ניפר קונלי שהתרגלה כבר לתפקיד האישה שלצד, יכולה להציל אותנו. אך אין עלילה בלי קונפליקט פנימי והצלת העולם תבוא על חשבון חייה של קונלי.

החשש שעולה בתוכי, על אף שהטריילר נראה מותח, הוא שהצלחה יתרה של הסרט הזה עלולה לגרור רימייקים נוספים לסרטי מד"ב מהפיפטיז ולא רחוק היום שתוכנית 9 מהחלל החיצון תשוב לפעולה. אבל כבוד לריבס שהאתגר בתפקידים שהוא בוחר נע בין מבט זועף למבט אדיש. מנעד מרשים לכל הדעות.

ציון טריילר: כאילו מסקרן

קהל יעד: מעריצי ניאו וחובבי פסטיבל המד"ב.

ג'ון טרבולטה הכלב

עוד לא הספקנו לומר דיסנילנד והפרויקט הבא של דיסני, "Bolt" שמו, עתיד לצאת בחג ההודיה בארה"ב. הפעם דיסני עשו התנתקות מפיקסאר ויצרו סרט 3D בכוחות עצמם. הטריילר מלא פוטנציאל אבל גם חושף מדוע דיסני לא באמת יכולים לבד. מעשה בכלב שמשחק בסדרה מצליחה, כלב בעל יכולות על. ביום בהיר אחד הוא נאבד ומנסה לחזור אל בעליו הפיקטיבי בסדרה בעזרת חתולה צינית ואוגר שמנצ'יק שהוא אוסף על הדרך.

ליהוק דליל למדי צפוי לנו: ג'ון (אין מצב לקאמבק) טרבולטה משחק את כלב העל ומיילי (התפשטתי בטעות) סיירוס מ"האנה מונטנה". ישנם עוד כמה שמות מוכרים פחות או יותר בתפקידי אורח אבל ביחס לשלל השמות שהורגלנו בסרטי אנימציה כמו "קונג פו פנדה" לדוגמה, ההיצע כמעט מעליב.

ציון טריילר: חסר חיוניות וברק

קהל יעד: ילדים סאחים

איי צ'יוואווה!

אם עדיין לא השתכנעתם שיש בדיסני מישהו שלא יודע מה הוא עושה, הרי הטריילר ל- Beverly Hills Chihuahua. כנראה שמישהו שם בדיסני אוהב מאוד כלבים והיד שלו קלה מדי על חותמת האישור התקציבי. הטריילר נראה מתחיל במראות של הערים האבודות של דרום אמריקה כשברקע מספר לנו הגיבור, בובי, על המורשת הנכבדה שלו. כשהוא חושף עצמו כצ'יוואווה משתנה הטון הרציני של הטריילר והוא וחבריו הקטנים מתחילים לרקוד את שיר הצ'יוואווה (הטרוטון שלי, נשבע). בשם כל אלוהי הכלכלבים, איך הגענו למצב הזה?!?

ציון טריילר: קטן נובח ומעצבן.

קהל יעד: ילדים קטנים נובחים מעצבנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully