וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלבוי מדיח את הנקוק מטבלת שוברי הקופות

נרקיס טפלר

14.7.2008 / 16:14

עד אשר יגיע "האביר האפל" וידיח כל סרט אפשרי, הלבוי נהנה מהבריזה שבראש טבלת שוברי הקופות

בראש טבלת שוברי הקופות "הלבוי 2", בבימויו של גיירמו דל טורו ובכיכובם של ההלבוי המקורי, רון פרלמן וסלמה בלייר בתפקיד ליז שרמן. בסוף השבוע הראשון להקרנתו גרף הסרט הכנסות של כ-35 מיליון דולר. 12 מיליון יותר ממה שהכניס הלבוי הראשון לפני 4 שנים (מצד שני, מאז ירד הדולר).

במקום השני, "הנקוק" בכיכובו של וויל סמית' ושרליז ת'רון, ששולט בטבלת הדירוג כבר שבועיים. גיבור העל העצלן גרף בשבוע השני להקרנתו 33 מיליון דולר ובמצטבר, סכום נאה של כ– 165 מיליון דולר.

במקום השלישי, "Journey to The Center of the Earth", בבימויו של אריק ברוויג. הסרט מספר על מדען שיוצא עם אחיינו למסע כדי לגלות מה עלה בגורלו של אחיו הנעדר. בעקבות המסע מגלים השניים עולם קסום ומלא סכנות. בסרט מככבים ברנדן פרייז'ר וג'וש הוצ'רסון והוא גרף עד כה כ- 20.5 מיליון דולר.

במקום הרביעי "וול-E", שהוא הגרסה הידידותית למשתמש ל"אמת מטרידה" (ושמישהו יספר לאל גור). סרט האנימציה מבית פיקסאר ודיסני (אם עוד לא ראיתם), יוציא אתכם עם רצון עז לשמור על כדור הארץ, אבל גם עם חיוך על הפנים. הסרט ממשיך לצבור שלל רב בבתי הקולנוע, שמסתכם כרגע ב-162.7 מיליון דולר ושלושה שבועות בטבלת שוברי הקופות.

במקום החמישי סרט האקשן "מבוקש" של הבמאי תימור בקממבטוב, עם שלושה שבועות בטבלה וסכום מצטבר של 112 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully