וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרכניה

עידית פרנקל

15.7.2008 / 10:18

עידית פרנקל לא רצתה לבזבז דלק יקר, אז היא נשארה בבית ובזבזה דולר זול במקום

רוקנ'רול בייבי!

הכל התחיל עם ט'רדלס. אתר הטי שירטס האמריקאי שעודד מעצבים לייצר דוגמאות להדפסים, אותם העלו למשאל קהל ואת המוצלחים הפיקו ושיווקו. אחריו הגיעו די הרבה חיקויים לפורמט, חלקם מוצלחים, חלקם לא. מה שבטוח זה שהיום יותר קל ללכת לאיבוד בהיצע החולצות ברשת מאשכרה למצוא אחת מוצלחת. חוץ מזה, עניין החופש המוחלט למעצבים יצר אינפלציה לא קטנה של הדפסים משעממים.

באתר החולצות Worn Free עלו על נוסחא חדשה שבינתיים לגמרי מרימה את האווירה. הם איתרו מבחר גדול של תמונות מוזיקאים בכירים מההיסטוריה של הרוק, וייצרו את החולצות שלהם מחדש. כלומר הוצאות מחודשות לחולצות שלבשו גיבורי גיטרה אגדיים. ואנחנו אומרים, אם גם ככה משקיע חובב המוזיקה הממוצע את מיטב מעותיו בפרטי אספנות (אלבומים, חולצות, נעלים, עיתונים, כרטיסים של הופעות – וזו רק רשימה חלקית), אז לפחות שיהיה לבוש טיפ-טופ. ברמה האישית, לי די עף המוח מהחולצה האדומה והלוהטת שלובש כאן פרנק זאפה, אבל אתם מתבקשים להזמין אחת מהאחרות.

אוכל מהיר, נשים גנובות

אם כבר הוצאות מחודשות אז הנה מגנטים באווירת מזנון פאסט-פוד אמריקאי משנות החמישים מהקטלוג העצום ב- retroplanet.com. הקטלוג הוא כל-בו לפריטי וינטאג' ומכסה כמעט את כל תחומי החיים; מריהוט לגן ועד ממתקים, פוסטרים ותמונות, כלי מטבח, אמבטיות והמון המון צעצועים.

דאווין אקולוגי

אגב תחומי חיים, אז בפינת הפריט הירוק השבועי הצרכנייה ממליצה על סכו"ם חד פעמי שאינו מזיק לסביבה, מבית היוצר של Colloco, בוטיק בריטי איכותי במיוחד. הסכו"ם, שמגיע בסט של עשיריית מזלגות, כפות או סכינים, עשוי מדיקט נסורת, 100% ממוחזר וגם הרבה יותר אסטטי מכלי הפלסטיק המגעילים מהמכולת. גם דאווין וגם אקולוגי. בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

60 דולר כפול 3.32 הדולר = 199.2 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully