וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועדפים

15.7.2008 / 15:15

הרגעים המתועדים הכי מביכים של מוזיקאים, העטיפות הכי מוזרות אי פעם וחנותשל "הכל בשני דולר". שווה ללנקק

ניסיון עטיפה

תאומים סיאמיים, נשים שמנות תלויות, פנים שרופים ומשופדים ועוד זוועות תמצאו באתר הזה, שבחר לאגד את 50 עטיפות האלבומים המוזרות ביותר בהיסטוריה, בלי שום קשר לאיכות המוזיקה שהן כיסו.

יותר טוב מברליץ

אתם מכורים ל"הסמויה" אבל אין לכם מושג על מה לעזאזל שחומי העור הגזעיים הללו מדברים? הנה אתר במיוחד בשבילכם -מילון סלנג (כמובן שלא רק מהסגנון הכושי, אבל הוא השימושי ביותר), שיעזור לכם קצת לדבר את הדיבור כאילו נולדתם במערב בולטימור.

פוטוצ'ופ

זו תוכנה ממש ממש מדהימה לייצור קומיקס עם ממשק קל ומהנה – גוררים פנימה תמונות, ויש המון פילטרים
שונים שהופכים את התמונה למצויירת, המון סוגי בלוני דיבור שפשוט גוררים פנימה והרבה פונטים מגניבים. אפשר לעשות קומיקס שלם בכמה דקות, זה די מגניב.

התוכנה הזו מתאימה גם למק וגם לפיסי. היא גם עולה כסף, אבל אפשר להשתמש בה חינם במשך 30 יום שזה לגמרי מספיק זמן בשביל ליהנות, לחרוש ולמצות אותה.

רק היום

חנות על פי עיקרון "הכל בדולר", רק שהכל בכמה דולרים (הרבה דברים בשני דולר) והמשלוח לארץ הוא חינם. יש שם הרבה כבלים ומעבירים ומחזיקי מפתחות ושטויות מהאייטיז כמו מאפרות שמשתעלות ברגע שאתה שם בתוכן סיגריה, ווקי-טוקי, כרטיסי זכרון ואלוהים יודע מה (הם גם חזקים בעטי לייזר וכל מני מנורות מוזרות). שווה לבקר באיזור הכל בשני דולר או באזור של "דברים מוזרים".

מורה נבוכים

כל מי שחשב שהופעתה של בריטני בטקס פרסי ה-MTV האחרון היתה הרגע המוזיקלי המתועד המביך ביותר, מוזמן להציץ באתר הבא, שדירג את הרגעים שגורמים לאנשים לא לצאת מהבית, או במקרה הזה, לקחת יותר סמים. היופי כאן הוא שיש גם את כל קיטעי הוידאו כדי שתוכלו גם להתרשם בעצמכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully