וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו המועמדים לפרסי האמי

נרקיס טפלר

17.7.2008 / 16:01

הגרסה האמריקאית ל"בטיפול" עם 4 מועמדויות. "30 רוק" עם 18 ו"הגברים של שדרות מדיסון" עם 16 מועמדויות.

ליידיס אנד ג'נטלמנס, חיכיתם, ציפיתם, כססתם ציפורניים והנה - במיוחד בשבילכם - המועמדויות לפרס החשוב ביותר בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית, שגם חוגג השנה 60 שנה - טקס פרסי האמי (האקדמיה לטלוויזיה אמנות ומדעים).

המרוויחים הגדולים של האמי השנה הם "רוק 30" (שמשודרת ב-yes) עם 18 מועמדויות (תפקידי האורח בסדרה סידרו לה כמה מועמדויות בטוחות) ו"הגברים של שדרות מדיסון" (שמשודרת ב-HOT) עם 16 מועמדויות.

"בטיפול" האמריקאית, הגאווה הישראלית שלנו בחו"ל גרפה 4 מועמדויות ראויות, ביניהן גבריאל ביירן בקטגורית השחקן הראשי, דיין וויסט בקטגורית שחקנית המשנה, גלן טורמן כשחקן אורח וצילום בסדרת דרמה.

הטקס יערך באולם נוקיה שבלוס-אנג'לס ויועבר ברחבי ארה"ב ובעולם באמצעות רשת ABC. את הטקס כולו תוכלו לראות בשידור חי, בערוץ הוט 3 / יס סטארס 3, ב-21 בספטמבר.

והסדרה הכי טובה היא

על פרס הסדרה הקומית הטובה ביותר מתמודדות: "תרגיע", "הפמלייה", "המשרד", "רוק 30" ו"שני גברים וחצי.

בקטגוריית סדרת הדרמה מתמודדות: " בוסטון ליגל", "נזקים", "דקסטר", "האוס", "אבודים", ו"הגברים של שדרות מדיסון".

בקטגוריית "תחרות הריאליטי" הטובה ביותר מתמודדות: "המרוץ למיליון", "אמריקן איידול", "רוקדים עם כוכבים", "פרוייקט מסלול" ו"טופ שף". שימו לב להעדר הבולט של "הישרדות" מהרשימה.

אני מודה לסוכן שלי ולאלוהים

בקטגוריית "שחקנית ראשית בסדרה קומדית" מתמודדות: ג'וליה לואי דרייפוס ( "כריסטינה הישנה"), כריסטינה אפלגייט ("סמנטה מי"), טינה פיי ("רוק 30"), אמריקה פררה ("בטי") ומרי לואיס פרקר ("העשב של השכן").

בקטגוריית "שחקנית ראשית בסדרת דרמה" מתמודדות: סאלי פילד ("אחים ואחיות"), קירה סדוויק ("המפענחת"), גלן קלוז("נזקים"), מריסקה הארגיטאי ("חוק וסדר - מדור מיוחד") והולי האנטר ("להציל את גרייס").

הגברים שיתמודדו ראש בראש בקטגוריית "שחקן ראשי בסדרת קומדיה" הם: טוני שלהוב ("מונק"), סטיב קארל ("המשרד"), לי פייס ("החיים על פי נד"), אלק בולדיין ("רוק 30") וצ'ארלי שין ("שני גברים וחצי").

בקטגוריית "שחקן ראשי בסדרת דרמה" מתמודדים: ג'יימס ספיידר ("בוסטון ליגל"), בריאן קרנסטון ("שובר שורות"), מייקל סי הול ("דקטסר"), יו לורי ("האוס"), גבריאל ביירן ("בטיפול") וג'ון האם ("הגברים של מחוז מדיסון").

אין תפקידים קטנים יש רק שחקני משנה

בקטגורית שחקן המשנה בקומדיה מועמדים: ג'רמי פיבן הלא הוא ארי גולד ב"פמליה"; קווין דילן בתור ג'וני דרמה ב"פמליה"; ניל פטריק האריס בתפקיד ברני ב"איך פגשתי את אמא שלך"; ריין ווילסון בתור דוויט ב"המשרד" וג'ון קרייר בתור אלן ב"שניים וחצי גברים".

המועמדים על פרס שחקן המשנה בסדרת דרמה הם: וויליאם שטנר כדני ב"בוסטון ליגל"; טד דנסון כארתור פרובישר ב"נזקים"; זלייקו איבאנק העו"ד ריי פיסק ב"נזקים"; מייקל אמרסון, הלא הוא בן ב"אבודים" וג'ון סלטרי בתור רוג'ר ב"הגברים של מחוז מדיסון".

המועמדות בקטגורית שחקנית המשנה בקומדיה הן: קריסטין צ'נוות' בתור אוליב ב"החיים על פי נד"; ג'ין סמארט על תפקידה כרג'ינה ב"סמנתה מי"; איימי פולר ב"סאטרדיי נייט לייב"; הולנד טיילור כאוולין ב"שניים וחצי גברים" וונסה וויליאמס כמרשעת וילהלמינה סלייטר ב"בטי".

על פרס שחקנית המשנה בסדרת דרמה מתמודדות: קנדיס ברגן, שירלי מ"בוסטון ליגל", רייצ'ל גריפית' בתפקיד שרה ווקר ב"אחים ואחיות"; קנדרה ווילסון כד"ר מירנדה ביילי ב"האנטומיה של גריי"; סנדרה או בתפקיד כריסטינה יאנג ב"האנטומיה של גריי" ודיאן וויסט כד"ר טול ב"בטיפול" האמריקאית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

קיבלו את המגף

ויש גם סדרות טובות ומשובחות שלא נכנסו לרשימה הנחשקת. קטגורית הקומדיה הטובה ביותר התעלמה מסדרות כמו "איש משפחה", "בטי" ו"טיסת הקונקורד". בקטגורית סדרת הדרמה לא הוזכרו סדרות כמו "האנטומיה של גריי ויצירת הפאר של HBO, "הסמויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully