וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצי מולדתי

נרקיס טפלר

19.7.2008 / 17:00

לקראת עליית הסרט "שפויים 2008", ירון שילון, במאי הסרט, מספר לנו על החוויה ששמה שלמה ארצי

לרגל שידור הסרט של הבימאי ירון שילון, על הזמר שממלא את קיסריה, שמכר יותר ממיליון וחצי תקליטים, שמופיע עם הנגנים הכי מקצועיים בארץ ואת השירים שלו כולנו מזמזמים, תפסנו אותו לראיון כדי לקבל מעט מושג מיהו שלמה ארצי.

עד כמה ארצי היה מעורב בתוצאה הסופית של הסרט?

"תלוי. הוא ליווה את הפרויקט כולו, אבל לא עד הסוף. ברמת השירים. אנחנו התחלנו לפני שנה לעקוב אחרי חזרות והופעות. הייתה לי האפשרות להסתכל עליו מהצד".

היו קטעים שחבל שלא נכנסו לסרט בעיניך?

" קטעים מסוימים בחזרות, שמראים את ההווי של הלהקה. בסרטים כאלו אתה נוטה למשפחתיות יתר. מתאהב בקלות. אבל אם זה הולך לערוץ 2, אז צריך להתחשב בזה".

הצלחת להבין יותר את ארצי?

"ניסיתי להיכנס לעולם האסוציאטיבי שלו. איך הוא כותב שירים, מהם בשבילו. רציתי לשמוע סיפורים על השירים, כמו איך למשל מכינים שיר להופעה. החלק האחרון של הסרט עוסק בפחדים וקהל. אנחנו עובדים כבר שנתיים וחצי על כל מני פרויקטים וכל פעם אנחנו מקבלים משהו אחר. אף פעם לא אותו דבר בחוויה האישית, לא חוזרים על עצמנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הצלחת לפצח את הסוד שלו?

"לא פיצחתי. מקווה. ארצי כמו מאמן טוב. מוציא ממך 120 אחוז ולא 100. הוא אחד כזה שלא נותן לך להיות לא מדויק, במובן של עבודה. הוא לא יודע מה הוא בדיוק רוצה, אבל הוא בעצמו יביא אותך לשם. אני כל יום מגלה דברים חדשים עליו, זה מאתגר לעבוד איתו. קשה לאבד את הריכוז, צריך להיות שם במאה אחוז. זה דבר דגול מדי לפצח בן אדם. הוא איש מרתק, עבר כל כך הרבה, יש לו ראייה מפוכחת אבל גם יכולת להתלהב כמו ילד מאושר. כיף לראות. יצא לי להיות איתו לפני הופעה ואחרי הופעה. כל הופעה יש התרגשות. יש לו את כל הניסיון. בשיר השלישי הוא כבר יודע לאיזה כיוון תלך ההופעה פחות או יותר. והוא פשוט מצליח לגעת באנשים בודדים, מתוך קהל ענק".

איך הדינמיקה בין חברי הלהקה?

הם אנשים שמכירים כבר הרבה שנים אחד את השני, למרות שעכשיו יש שלושה נגנים חדשים. זה דבר שאתה רואה מלהיות איתם יחד. כל הופעה זה מתחדד. הלוואי שהייתי יודע לנגן ולא לצלם".

והשאלה המתבקשת: איזה שיר של ארצי אתה הכי אוהב?

"תלוי במצב הרוח, 'זה מה שנשאר' מסכם את החיים בשנייה. הוא אולי לא עמוק במיוחד אבל זה מה שאני אוהב לשמוע".

"שפויים 2008" ישודר ביום ראשון (20.7), 23:40, ערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully