וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והמין החזק

עומר בכר

20.7.2008 / 14:42

לאחר שניצל ממתקפת איש התיקן וצבאו האימתני, עומר בכר חובר אל כוחות הרשע על מנת להביא איזון לכוח

תנועת הצופה

חדשות מצוינות לחובבי הנובלה הגרפית. זק סניידר, האיש וה- "300", חוזר לביים סרט שמבוסס על קומיקס -" Watchmen" והוא צפוי לשבור קופות בשנה הבאה. הטריילר החדש, שכבר מטריף את הרשת לאורכה ורוחבה, מבטיח הרבה הנאה לאנשים שהמימד הויזואלי חשוב להם וכמובן אין חשש בתחום האקשן כשזה נוגע לסניידר. עלילה רבה לא רואים בטריילר מלבד הפיכתו של הגיבור לסופר-גיבור והופעתם של אנשים בעלי כוחות-על שונים ומשונים שלא ממש ניתן להבין מי הטובים ומי הרעים. הסיבה היחידה לתלונה עשויה להיות השימוש בשיר "The End Is The Beginning Is The End" של הסמאשינג פאמפקינס, שהיה הדבר הטוב היחיד שיצא מהסרט המזעזע "באטמן ורובין" בזמנו.

ציון טריילר: מגניב אם כי לא מקורי בעליל.

קהל יעד: חוברת נדירה של אקשן מן הראשון מ- 1938 שמציג את סופר מן לראשונה, מישהו?

דבילי אליוט

אלא אם נשבעתם אי פעם אמונים למלכה, סביר להניח ששנת 66 בשבילכם היא בסך הכל השנה שלפני מלחמת ששת הימים. אבל לאומה האנגלית, 66 היא השנה בה נבחרת אנגליה זכתה בגביע העולמי ולנצח תיזכר כשנת הגאווה הלאומית. בבסיס הידע הזה מתחיל הסרט החדש, הנושא את השם המפתיע, "Sixty Six". אל חשש, לא מדובר בעוד "אהבה על הדשא". הכדורגל הוא רק שחקן המשנה בסרט שמספר על ילד יהודי שבר המצווה שלו נקבע לתאריך שבו שודר משחק הגמר ומי יפספס אותו לטובת טקס משעמם של עלייה לתורה.

הטריילר עושה שימוש מיותר בקריין ומספר את הסיפור בלי להשאיר הרבה מקום לדמיון אבל עושה דבר אחד נכון והוא לרכב על הצלחתם של "בילי אליוט" ו"רווק פלוס ילד" בעזרת צמד מילות הקסם "מהיוצרים של".

ציון טריילר: Jolly good

קהל יעד: תה, מישהו?

חותמת כשרות של טרנטינו

אם אתם חובבי טרנטינו או סתם אהבתם את "גריינדהאוס", הטריילר הבא יחמם לכם את הלב. "Hell Ride" הוא סרט חדש שהפיק טרנטינו וכתב וביים השחקן לארי בישופ (דוגמא קלאסית מובהקת לשימוש נכון ב"מהיוצרים של").

לפי הטריילר שנעשה בסגנון הגריינדהאוס גם הוא, נראה שמדובר בחלק שלישי בסדרת הסרטים של טרנטינו ורודריגז, או אם תרצו האח הקטן והפחות מוצלח. בכל זאת, אם לא המצאת את זה, חכה שזה יהפוך לנוסטלגיה לפני שאתה מעתיק.

ציון טריילר: חזק אחי.

קהל יעד: דם, מישהו?

יס מקס

מה יעשו מפיקים הוליוודיים כשייגמרו להם גיבורי העל מחוברות הקומיקס? איך יוכלו המעריצים לרכוש כרטיסים ולרפד את כיסיהם? גם מארוול וגם D.C כבר ניצלו את רוב הגיבורים המוכרים שלהם בקולנוע (ואנחנו עדיין מחכים ליציאתו המתעכבת של "אקווה מן" בכיכובו של ויני צ'ייס). הצעד הטבעי הבא הוא להחיות את גיבורי משחקי המחשב, כמו במקרי "מורטל קומבט" או "טומב ריידר".

הטריילר החדש ל "Max Payne" עושה רושם ככזה שאינו יעליב את האינטליגנציה של אנשים שלא מכירים את המשחק, אבל כמובן שיספק גם את אותם גיימרים טרוטי עיניים ודלוקי פרקים. הטריילר לא מספר הרבה על העלילה שממילא לא מתהדרת בתחכום יתר, אבל סצנות אקשן רבות וטובות מתובלות בעולם אפל ועל טבעי.

ציון טריילר: מקסימום הנאה, מקסימום כאב!

קהל יעד: וויסקי, מישהו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully