וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים הימן מקבלים כבוד בפסטיבל הסרטים היהודי בסן פרנסיסקו

נרקיס טפלר

21.7.2008 / 11:21

שבעה מסרטיהם של תומר וברק הימן יוקרנו בפסטיבל. "זרים" של גיא נתיב וארז תדמור, יוקרן בערב הפתיחה

פסטיבל הסרטים היהודי בסן פרנסיסקו שייפתח ביום רביעי הקרוב ממקם השנה במרכזו את סרטיהם של תומר וברק הימן. בשיתוף פעולה עם מרכז התרבות היהודי של לוס אנג'לס (Skirball), החליטה הנהלת הפסטיבל להקרין שבעה מ"סרטי האחים הימן" ולהזמין את האחים היוצרים לשיחה עם הקהל ושאלות בתום ההקרנות.

הפסטיבל הוותיק והגדול ביותר מבין יותר ממאה פסטיבלים יהודיים ברחבי העולם, הוקם בשנת 1980 ומדי שנה פוקדים אותו למעלה מ 30,000 אורחים. הסרטים שיוקרנו הם "תומר והשרוטים", "אביב", "גשר על הואדי", "שחור על לבן", "אאוט אוף פוקוס", "סטאלגים – שואה ופורנוגרפיה בישראל" (בבימויו של ארי ליבסקר) ו"הריקוד של אלפונסו".

בקטלוג הפסטיבל נכתב כי "הסרטים של האחים הימן מתעסקים בכל אותן תופעות חברתיות שמוחבאות היטב בשולי החברה הישראלית. לא תמצאו יותר הומור, מקוריות והתלהבות בסרטים העלילתיים של האחים כהן מאשר בסרטים הדוקומנטאריים של האחים הימן"

בשנה שעברה פתח את הפסטיבל הסרט "אדמה משוגעת", של דרור שאול. זו הייתה הפעם הראשונה לאחר עשור, שסרט ישראלי נבחר לפתוח את הפסטיבל. השנה יפתח את הפסטיבל הסרט "זרים" של גיא נתיב וארז תדמור על שני זרים, ישראלי וערביה, שנפגשים בברלין ומתאהבים על רקע משחקי גביע העולם בכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully