וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האביר האפל" חיסל סופית את "ספיידרמן 3"

נרקיס טפלר

21.7.2008 / 12:48

אחרי סוף שבוע של הקרנות, שבר סרט ההמשך של באטמן את שיא המכירות של איש העכביש.

בראש טבלת שוברי הקופות, סרט ההמשך ל"באטמן מתחיל", "האביר האפל". הסרט של הבמאי כריסטופר נולן, בכיכובו של המנוח הית' לדגר (פלוס דיבור חם על אוסקר) וכריסטיאן בייל, שבר כבר ביום הראשון להקרנות את השיא שקבע ספיידרמן 3 עם רווחים שהסתכמו ב- 66.4 מיליון דולר לעומת 59.3 מיליון דולר לאיש העכביש. בינתיים הקופה ממשיכה להתמלא וסכום ההכנסות בסוף השבוע הראשון להקרנות עומד על 155.3 מיליון דולר. רק כדי לסדר את הראש, ספיידרמן 3 עמד על 151.1 מיליון דולר אחרי פרק זמן זהה של הקרנות.

במקום השני, המיוזיקל של פילידה לויד, "ממה מיה!" עם הגדולה מכולן, מריל סטריפ (גם עליה מהמרים באוסקר). במרכז העלילה, כלה המנסה לאתר את אביה האמיתי מבין שלושה אבות פוטנציאלים, תוך שימוש בלהיטי הלהקה "אבבא". הסרט גרף עד כה 27.6 מיליון דולר.

"הנקוק" שזה השבוע השלישי שלו בטבלה, עכשיו במקום השלישי. הנסיך המדליק, וויל סמית' ושרליז ת'רון בסרט הפעולה המצליח של פטר ברג, שלשלו לכיס האולפנים בסוף השבוע האחרון, סכום של 14 מיליון דולר ובמצטבר 191.5 מיליון דולר.

במקום הרביעי ברנדן פרייזר וג'וש הוצ'רסון בסרט " "Journey to the Center of the Earth", שמספר על מדען היוצא למסע כדי לגלות מה עלה בגורלו של אחיו הנעדר. בעקבות המסע הוא והאחיין שלו מגלים עולם קסום ומלא סכנות. עד כה גרף הסרט 43 מיליון דולר, בשבוע השני להקרנות.

את הצניחה התלולה ביותר ביצע הסרט "הלבוי 2" בכיכובם של רון פרלמן וסלמה בלייר, שפתח את השבוע הראשון שלו להקרנות בראש טבלת שוברי הקופות, ועכשיו נמצא במקום החמישי, עם סכום כולל של הכנסות בסך 56.4 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully