וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרכניה

עידית פרנקל

22.7.2008 / 8:34

אחרי שלא הצליחה להירגע מ"האביר האפל" החליטה עידית פרנקל לארגן לכם סיבוב קניות ברשת באווירת גיבורי-על

למה כל כך ברצינות?

אז "האביר האפל" גרף 155.34 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו ולגמרי בצדק. למעשה, נפילת הישבן שליוותה את הצפייה בו הייתה משמעותית כל כך, שהדיבור הוא על נסיעה חוזרת לאיי-מקס בקריית ביאליק, כבר בשבוע הבא (רוצה לומר, חברים,כדאי שתבנו על נסיעה לקריון בעצמכם).נסיעה, כן? קריית ביאליק, כן? להזכירכם, מדובר באנשים שעושים את הקניות שלהם באינטרנט.

בכל מקרה, עכשיו כשברור לגמרי מיהו גיבור העל המוצלח והחשוב מכולם, אפשר להקדיש את הצרכנייה למוצרים מתרבות הקומיקס. לשם כך נחבוש את מסכת העטלף שקנינו, ניכנס אל הבאט-מוביל ונצא למסע הקניות השבועי ברשת.

הלילה נאכל כריך חמאת בוטנים וג'לי בגיהנום

"300" של פרנק מילר הוא קומיקס לא קל, והסרט של זאק סניידר שנעשה על פיו (תוך הצמדות מרשימה לשפה הויזואלית שלו) לא רק שלא קל, אלא גם לוקה ברצינות יתר, שלא לומר טרחנות.
זו בדיוק הסיבה שהלאנצ'בוקס משמאל הוא כל כך מוצלח; אחרי הכול להסתובב עם תיק אוכל שעליו רשום באותיות מדממות "הלילה נסעד בגיהנום", זה נורא מצחיק.

תנועת הצופים

ואם כבר זאק סניידר – אז כמה פעמים נוספות תשמעו על ה"Watchmen" לפני שתרוצו לרכוש את ספר הקומיקס המופתי של אלן מור ודייב גיבונס? (התשובה היא המון. אז בחיאת, קנו את הספר).

העובדה שסניידר לקח על עצמו לעבד את האפוס המכובד והסופר מוערך של מור וגיבונס היא לא עניין של מה בכך וכך גם השער ש"אינטרטיימנט וויקלי" נתנו לכוכבי הסרט. אם משקללים את אלו כמו גם את הסקירה על ההפקה, כפי שהוצגה בפסטיבל קומיק-קון האחרון והטיזר המסקרן שרץ ברשת מלמדים ששווה רכישה של לפחות גיבור " Watchmen" אחד. כאן לבחירתכם ינשוף הלילה או רורשאך.

אמריקה, פאק יה

החנות הפיזית כמו גם המקוונת של "פורבידן פלאנט" היא אולי ספינת האם של חנויות ה"אקשן פיגרס" ותרבות הקומיקס בכלל. מתוך הקטלוג העצום שלה יכולנו לתמחר במסגרת המדור רק את הטלאי הזה, של קוברה, אחד ה"רשעים" מ-"GI JOE". והכל בגלל שהג'י איי ג'ואים הם כזו חבורה מעצבנת של קוקסינלים צדקנים, שלא משאירה לך ברירה אלא לחבב את הרעים, או לראות את "טים אמריקה".

43 דולר כפול 3.42 שקלים הדולר = 147 שקלים הרכישה. לנו זה עולה יותר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully