וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלבום של ד"ר דרה ייצא בסוף השנה

23.7.2008 / 16:31

כבר שנים מדברים על "Detox" האלבום הצפוי של ד"ר דרה. עכשיו הוא נותן תאריך רשמי. כמעט

כבר שנים שמדברים על הקאמבק הגדול של עולם ההיפ הופ ולא, אנחנו לא מתכוונים לאיחוד של הפוג'יז. אחרי שלוריין היל צווחה פה בארץ, הדבר האחרון שבא לנו זה לשמוע אותה צווחת בשלישייה. אנחנו מדברים על מפיק העל ד"ר דרה, שאם ירצה הטו פאק, יוציא אלבום במהרה בקרוב.

"אני בדיוק עכשיו, בחודשיים האחרונים, מתחיל להרגיש שזה הולך להיות נכון וזה משהו שאני גאה בו", אמר הדוקטור ליו.אס.איי טודיי על האלבום שיישא את השם 'Detox'. "כולם הולכים לאהוב את זה", הוא קבע. "בעולם מושלם" ממשיך דרה, "אני מכוון לנובמבר או דצמבר" דיבר המפיק על תאריך יציאת האלבום. לנו נותר לקוות שאנחנו אכן חיים בעולם מושלם.

מאז 2002 מדבר דרה על האלבום האמור. הפרויקט היה אמור לצאת לפועל ב-2004 אבל נתקל בקשיים. איזכורים על האלבום הופיעו בשירים של אמינם, דה גיים וסנופ דוג, אבל שום הודעה רשמית לא יצאה. עכשיו חושף דרה את רשימת האורחים באלבום שכוללת אמנים כמו נאס, ג'יי זי וליל ווין, בנוסף לראפרים שמוזכרים למעלה.

ד"ר דרה הוא מפיק שבנה בין היתר אמנים כמו אמינם, 50 סנט וסנופ דוג. בעברו היה חבר בהרכב הגנגסטה-ראפ, N.W.A וב-92 הוציא את אלבום הסולו הראשון שלו, "The Chronic", תחת הלייבל האגדי Death Row שבו היה שותף. ב-96 הוא עזב את הלייבל והקים לייבל משלו, "Aftermath". ב-99 הוא שחרר את יצירת המופת "2001". מאז לא שחרר אף אלבום ובעיקר עסק בהפקה מאחורי הקלעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully