וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק ועליית המכונות

עומר בכר

27.7.2008 / 11:23

בעולם של כאוס ותוהו, חובר עומר בכר אל נערת ליווי ביונית, שמלמדת אותו לאהוב

איזה כיף! איזה כיף! טיזר חדש לשליחות קטלנית 4 עלה לרשת בשבוע שעבר והוא נראה מרושע להחריד. בניגוד לדעה הרווחת שהסרט הקודם היה מיותר, אני מתייחס אליו כאל סרט שלא הוסיף ולא גרע מהסדרה. יותר מזה, כסרט אקשן העומד בפני עצמו, הוא היה די טוב. הטיזר החדש מציג את העתיד, אותו עולם פוסט אפוקליפטי שאנחנו, כמו ג'ון קונור, גדלנו על הסיפורים עליו.

ההפתעה מהטיזר, שלא חושף הרבה יותר מכמה תמונות של עולם הרוס הנשלט ע"י רובוטים, הוא בדמותו של ג'ון קונור, שמגלם אותו לא אחר מכריסטיאן (באמא שלך?!) בייל. עם כל איכויותיו של בייל כשחקן (רוצו לראות את "האביר האפל", מהר מהר), אני חושב שזו בחירה מוטעית; רצוי היה שניק סטאל היה ממשיך בתפקיד, כיוון שג'ון קונור הוא אמנם מנהיג המרד, אבל כל היופי הוא שהוא לא אמור להיות הגיבור המסוקס הרגיל, אלא פריטי-בוי עם אטיטוד או במילים אחרות אדוארד פרלונג. נתנחם בעובדה שהתנערו בחוכמה מהסדרה המיותרת "יומני שרה קונור".

ציון טריילר: T1000

קהל יעד: אנשים ומכונות כאחד

פורד פיאסטה

נראה לי שהגיע הזמן של גרג קיניר לזכות באוסקר. השחקן, ששייך לז'אנר המראה הממוצע, נוטה לשחק בסרטים קטנים לכאורה, תפקידים אנושיים. עכשיו הוא חוזר שוב בטריילר של "Flash of Genius". מדובר בסיפורו של האדם שהמציא את הוישרים לרכב ומלחמתו בתאגיד פורד שניסה לגנוב ממנו את ההמצאה. הטריילר נהיר וקוהרנטי, השימוש בקריין הגיוני בשביל לתת לנו רקע, והציוות של גרג קיניר ללורן גרהאם נראה כאילו נעשה במעבדת כימיה בטכניון. כבונוס, דייב מת'יוס בנד נותנים בפסקול. מיס סאנשיין הקטנה, מישהו?

ציון טריילר: הבזק של גאונות.

קהל יעד: מי לא אוהב דרמות אנושיות?

רוץ, שמנצ'יק, רוץ

אחד הקומיקאים האהובים עלי בעולם כולו, הוא סיימון פג. אני עוקב אחרי הקריירה שלו עוד מימי הסדרה "Spaced" המהפכנית, דרך "מת על המתים" ו"שוטרים לוהטים". למרות תמרור ההזהרה שהונף ב-"Run Fatboy Run" האחרון, עדיין האמנתי שמדובר במעידה חד פעמית.

לאכזבתי הרבה, טריילר חדש לסרט בעל שם מבטיח כמו "How To Lose Friends & Alienate People", הוא זה שמצביע על בעיה חמורה של פג בבחירת סרטים. הכיוון שלו להוליווד מובן וסרט קומי שופע כוכבים כמו הנ"ל הוא צעד לגיטימי, אבל למה להתפשר על תסריט כה חלש? כמה חלש? מדובר על קומדיית מצבים של זר בעיר זרה, אבל הסצנות המבדחות לכאורה גורמות למבוכה ותסכול עמוק כלפי פג. נקווה שמדובר באחד המקרים הבודדים שהטריילר עושה עוול לסרט המלא, אם כי מצד שני אחריו כבר אין לי ממש חשק להעניק לו 90 דקות מחיי.

ציון טריילר: הפצוע האנגלי.

קהל יעד: נאמני סיימון פג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully