וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי חוזר לעונה החדשה של 24?

נרקיס טפלר

27.7.2008 / 12:38

למרות שהמעריצים כבר ידעו, קיפר סאת'רלנד חושף כמה ספוילרים לקראת העונה החדשה של 24

זהירות, ספויילר! ושלא תגידו שלא הזהרנו. קיפר סאת'רלנד, ג'ק באוור בשבילכם, נותן פרטים עסיסיים על "24" בכנס הקומיק-קון שנערך בסוף השבוע האחרון.

הגילוי המרעיש שחשף סאת'רלנד - ושוב. באמת. הכי ספוילר שאפשר. זה הזמן שלכם להפסיק לקרוא - הוא שטוני אלמיידה חוזר. טוני, להזכירכם, מת מפצעיו לאחר נסיון החיסול שלו ושל אשתו מישל, היות והוא היה בין האנשים שידעו שג'ק בחיים. חיסולו (שמסתבר שלא צלח) נועד למשוך את באוור החוצה מהמאורה ולהפלילו ברצח הנשיא פאלמר. אבל אלו מים מתחת לגשר.

איך קרה שטוני חזר לחיים? הווארד גורדון, המפיק הראשי, אמר לקיפר שהוא שוקל להשיב את טוני אלמיידה (קרלוס ברנרד), אבל קיפר היה פסימי. בסוף הוחלט להחזיר את המנוח לחיים בצורה מאוד מתוחכמת ו"24ית" וסאת'רלנד היה מרוצה מהמהלך. טוני אגב חוזר בתור האויב של ג'ק.

גם לגבי השמועות על הסרט שמבוסס על הסדרה, הגיב סאת'רלנד ואמר שהוא לא רוצה לערבב שני דברים טובים שקורים, אבל בסיומה של הסדרה זה יקרה.

והנה עובדת טריוויה שתשמחו לדעת: "כל הרובים בסדרה אמיתיים", אמר סאת'רלנד במהלך הכנס, למעריצי הסדרה. "זו הסיבה שהם נראים כה אמיתיים. הוסר מהם חלק וזה מונע מהם לירות כדורים אמיתיים, אבל לפלוט אבק שריפה".

"24" עולה בארה"ב בתחילת ינואר וטרם ידוע מתי תעלה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully