וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה מנחים בטקס פרסי האמי

נרקיס טפלר

27.7.2008 / 16:34

כל החמישה מנחים תכניות ריאליטי מצליחות. ברשת ABC מקווים שהצעד יעלה את שיעור הצפייה בטקס היבשושי

ריאן סיקרסט ינחה גם השנה את טקס פרסי האמי. אבל הוא לא לבד. השנה ינחו את הטקס חמשת מנחי תוכניות הריאליטי המוצלחות ביותר על המסך ובכך מצהירים בגלוי בארצות הברית, על הכיוון העתידי אליו הולך שוק הטלוויזיה.

אל סיקרסט, מנחה "אמריקן איידול" יצטרפו טום ברגרון מ"רוקדים עם כוכבים", ג'ף פרובסט מ"הישרדות" האווי מנדל מ"Deal or No Deal" והיידי קלום מ"פרוייקט מסלול". יחד, באנסמבל של חיוכים ודאחקות שרק מנחי ריאליטי יודעים להעלות, הם ינחו את טקס חלוקת פרסי הטלוויזיה הכי חשוב על המרקע האמריקאי.
"זאת דרך להישאר מעודכנים במה שקורה היום בטלוויזיה" מסר קן ארליך המפיק הראשי של המשדר, המכנה את חמשת המגישים כ"בעלי אישיות המקסימה". עוד הוא הוסיף כי החמישה מאוד נרגשים מהרעיון.

תחליטו אתם אם יש קשר או לא, אבל טקס האמי של שנה שעברה זכה לרייטינג השני הנמוך ביותר בהיסטוריה, רק 13 מיליון צופים. אולי היה זה דווקא הפורמט החדיש בו בחרו לערוך את הטקס, פורמט המעגל, בו הפנה סיקרסט את הגב חצי מהזמן לחצי מהאנשים.

ב-ABC המשדרת את הטקס, כנראה שהסיקו לבד מסקנות, וכעת הם מקווים שבזכות השתתפותם של מלכי הריאליטי, ייצמדו למסך 70 מיליון צופים.

הטקס ישודר ב-21 בספטמבר בלוס אנג'לס וטרם ידוע איזה ערוץ ישדר יעביר את השידור החי בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully