וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האביר האפל" עדיין צועד בראש

נרקיס טפלר

28.7.2008 / 13:58

"האביר האפל" מאכיל את שאר הסרטים בהוליווד, את האבק של הבאטמוביל שלו. הסרטים ששברו קופות השבוע

במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות, והפעם באמת שאין מקום להפתעות, עומד "האביר האפל". הסרט בכיכובו של הית' לדג'ר בתפקיד הג'וקר וכריסטיאן בייל בתפקיד באטמן (שגם מואשם עכשיו בתקיפת אמו ואחותו) ממשיך לצבור מיליונים, וכבר שבועיים מככב בראש הטבלה. הסרט הרוויח עד כה, וזה הזמן לבלוע רוק, 314.2 מיליון דולר (והיד עוד נטויה), כשאת השבוע הראשון שלו להקרנות הוא סגר עם הכנסות המרשימות של 155.3 מיליון דולר.

אמרתם פארל אמרתם מצחיק

במקום השני עומדים וויל פארל ואדם מק'קיי שכבר עבדו צמוד ב-SNL. מק'קיי בתפקיד הבמאי ופארל כותב ומשחק בקומדיה "Step Brothers", שבמרכזה פארל וג'ון סי. ריילי שהוריהם הפכו אותם לאחים חורגים החיים תחת קורת גג אחת, למרות גילם המופלג. עד כה צבר הסרט, בסוף השבוע הראשון שלו להקרנות, 30 מיליון דולר.

אממא, אבבא!

מאמה מיה! המיוזיקל של פילידה לויד, במקום השלישי בסוף השבוע השני להקרנות. הסרט בהשתתפות הגדולה מכולן, מריל סטריפ, מספר על כלה שמנסה לאתר את אביה האמיתי מבין שלושה אבות פוטנציאלים, תוך שימוש בלהיטי הלהקה "אבבא". הסרט גרף השבוע 17.8 מיליון דולר, ועד כה צבר 62.7 מיליון דולר.

מאלדר אוהב את סקאלי

במקום הרביעי הסרט שמבוסס על הסדרה הוותיקה, "תיקים באפלה", בכיכובם של הצמד הלוהט (או לפחות היה כזה לפני עשור) דייויד דוכובני וג'יליאן אנדרסון. הסרט שנושא את השם "תיקים באפלה: רוצים להאמין" סגר קופה עם סך הכנסות של 10.2 מיליון דולר בשבוע הראשון להקרנות. תחליטו אתם אם עבר זמנם, או שיש למה לצפות (אומרים שיש נשיקה בסוף)

"מסע אל בטן האדמה" (שלצערו עלה ביחד עם "האביר האפל" ונשכח אי שם בין הג'וקר לבאטמן) נמצא בטבלת שוברי הקופות כבר שלושה שבועות. בסוף השבוע האחרון הוא עשה 9.4 מיליון דולר, וסך כל ההכנסות שלו הגיע עד כה ל-60.1 מיליון דולר, שזה בכלל לא רע כשמדובר בסרט פנטזיה משפחתי בכיכובו של ברנדון פרייז'ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully