וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות מהוליווד

29.7.2008 / 10:09

צעקה 4 של ווס קרייבן, טריילר חדש לסרטו של אוליבר סטון וספר שמקבל השראה מסרט. חדשות מהעיר הגדולה

טרילוגיות זה פאסה. יודע כל אולפן הוליוודי רווחי שאם מצליחים בשלישייה, אין סיבה לא להצליח ברביעייה. כעת מדובר על סדרת סרטי "צעקה", שתפתח מחדש עם פרק רביעי. אבל מהו סרט צעקה קלאבי סלי האיש והאימה, ווס קרייבן, שככל הנראה ישוב לביים את הסרט הרביעי.

"היו דיבורים על יצירה של עוד צעקה", אמר קרייבן והוסיף שהאולפנים הציעו להחזיר את הכותב של שני החלקים הראשונים בסדרה, קווין וויליאמסון. קרייבן ציין שעוד לא נעשתה שום עסקה ושהוא יחזור בתנאים שלו. "הנסיון האחרון שלי עם האחים ווינשטיין היה קצת קשה", אמר קרייבן לאמפייר אונליין, כשהוא מתייחס לנסיון המר שהיה לו בעבודה עם האחים ווינשטיין, המפיקים של הסרט, בעבודה על סרט אחר.

בוש זה לא קנדי

היו ימים שג'ורג' בוש האב לא ידע נפשו מרוב דאגה, בעת שבנו הסורר בילה במסיבות, שתה לשוכרה ואפילו התנסה באיזה צינגל'ה. אוליבר סטון, במאי מוערך לכל הדעות, החליט לעשות על זה סרט. עכשיו יוצא הטריילר החדש ל- W וחושף את הדמיון המדהים בין השחקנים לדמויות האמיתיות. בבית הלבן כבר מכינים את הפופקורן

לא קראתי את הספר, אבל ראיתי את הסרט

בדרך כלל אנחנו מקבלים ידיעות על מלחמת זכויות בין אולפנים, על ספרים רבי-מכר כאלה ואחרים, שמעובדים (חלקם יותר טוב, חלקם יותר רע) לשוברי קופות. אבל ספר שמבוסס על סרט? זה כבר נדיר יותר.

מי שצפה ב"סקס והעיר הגדולה" על מסכי הקולנוע, אולי זוכר את הסצנה בה קארי יושבת במיטה עם ביג ומצטטת לו ממבחר מכתבי האהבה הגדולים של כל הזמנים, המאוגדים תחת ספר עב-כרס. ובכן, ספר כזה אין, אבל יש מי שגילה את הפוטנציאל הכלכלי מאחוריו ועמל בימים אלו על הוצאת ספר כזה בדיוק.

הוצאת הספרים האנגלית, מק'מילן, מוציאה לאור את הספר שמכיל מכתבי אהבה מנפולאון, מוצארט, אוסקר ווילד ואחרים וקוראת לפרוייקט בשם התאורי: "מכתבי אהבה של גברים דגולים". אם חובבי קיטש הינכם, אוצו רוצו ורכשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully