וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרכניה

עידית פרנקל

29.7.2008 / 12:51

הכדור לא נמצא בידיים, אלא בכיס שלכם. עידית פרנקל עם מדור מיוחד - לא כלכלי בעליל, אבל מאוד אקולוגי

הכדור אולי לא בידיים שלכם, אבל בטח בכיס. עידית פרנקל לא כלכלית, אבל מאוד ירוקה

בואו שנייה נחזור על זה שוב, למקרה שפספסתם: העולם מתחמם, הקרחונים בקטבים נמסים, מאגרי הדלק בעולם יספיקו אולי לעוד 40 שנה, אבל זה עדין לא מזיז את הישבנים השמנים של העילית הקפיטליסטית בכיוון מציאת פתרונות אנרגיה חלופיים. סין מקימה כורים גרעיניים בקצב בו החתול שלי משיר שערות ביולי-אוגוסט והקרינות הסלולאריות מוחקות את תאי המוח של ילדיכם הרכים.

ואנחנו? אנחנו בבעיה.

הצרכנייה של השבוע מתעלמת מתקרת התקציב הוירטואלית, חוזרת אל האני מאמין הכי קיומי שלה ומפצירה בכם – אם כבר בזבזנות, אז שתהיה אחת עם מצפון.

לוח נס

לא, אני לא יכולה לתאר את חיי בלי מחשב ואינטרנט, וכנראה שגם לא אף אחד אחר.

לכן, זה לא מפתיע שמדד כמות הפסולת עם גרף הצמיחה הגדול מכולם הוא של מכשור אלקטרוני שפג תוקפו. מי שעשה לעצמו את הטובה וצפה ב"העולם הבא", תכניתו המצוינת של ניצן הורוביץ בערוץ 10, ודאי זוכר את הרגע בו הוא מטייל בין ערמות אשפה דיגיטאלית עצומות ומבעיתות איפשהו באיזה חור אסיאתי, מחפש תשובה מעשית לאילו ולא בדיוק מוצא.

ב"אקוסנטריק" מוכרים פיתרון קטן, אבל מחמם לב לבעיה. מבחר מוצרי משרד מלוחות אם ממוחזרים. כמו המחברת הזו.

** באותו עניין אני מפנה אתכם ל"סנונית" – קבוצה ישראלית שלקחה אחריות על איסוף ומחזור מוצרי אלקטרוניקה. באתר שלהם ישנם פרטים מדויקים על פועלם המבורך, כולל הנחיות ומפות

לתשומת ליבה של המנהלת האדמיניסטרטיבית

כמה שאני שונאת כלים חד פעמיים. את הלבנים מהפלאסטיק יותר מכולם, אבל גם כוסות קפה מנייר שמזוהות עם חיים משרדיים הן לא בדיוק טיול בפארק.

אצל נייג'ל בחנות, שהיא יותר מחנות, היא ממש פורטל ודרך חיים, מוכרים את אותן כוסות קפה, רק מקרמיקה ובכלל לא חד פעמיות. הן אפילו נקראות "אני לא כוס נייר" ומעוצבות בדיוק כמו אחיותיהן המזהמות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טבע נאות

מניאק מי שלא חזר מטיול במזרח או דרום/ מרכז אמריקה עם תיק בד מלא ארטסאנייאס.הכוונה היא לתכשיטים שנעשים מחומרים טבעיים כגון זרעים, אבנים, גלעיני פרות, קליפות עצים וכל שאר הדברים הטובים שאפשר לאסוף מסביב, כשהדגש כאן הוא על האיסוף (ולא להשמיד עצים או צמחים אחרים).

ב-"Originalgood" מוכרים ארטסאנייאס עם מטרה ובכוונה לעשות מעשה טוב כפול: ראשית, אין כאן שימוש במחצבים יקרים, או באבנים שהושגו במחיר חיי אדם, את התכשיטים עצמם מכינים בני נוער מאזורים נכשלים. זוהי יוזמה של הארגון "עולם אחד" וכל ההכנסות קודש.

פפה פה

נו ואם כבר הזכרתי את פפה, החתול שלי, נפרגן לו צעצוע ליפה בעיצוב מפונפן, שעם קצת מזל יעניין אותו ליותר מיומיים.

Live in בית שמש

הלינק לפריט הבא נמצא אצלי בדלישס חודשים רבים, והסיבה שהוא עוד לא ביקר במדור הזה היא כלכלית נטו. הוא עולה 40$ וזה לא משאיר המון מקום לעוד המלצות במסגרת התקציב.

אבל - גם משום שהוא אחד החפצים הכי יפים, קריאטיביים ומרגשים שיצא לי לראות בתחום, גם כי הוא עוד יציאה איכותית של המוחות המבריקים ב-SUCK UK ובעיקר משום שחיכיתי לספיישל הירוק הזה – אתם מקבלים אותו עכשיו.

זה נקרא "צנצנת אור שמש" וזה בדיוק מה שזה אומר. מצורפות ההוראות פלוס הסברים, על איך בעזרת לוח סולארי, צנצנת ונורה, תוכלו להכניס קרן שמש לחייכם, גם באמצע הלילה. ישנה גם גרסת ירח בכחול חלומי. הקליקו והתרשמו.

סך הכל 106 דולרים כפול 3.47 שקלים הדולר = 367.8 שקלים. הרבה כסף, אבל העיקר הבריאות של הכדור

ועוד לינקים רלבנטיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully