וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

30.7.2008 / 10:45

רוצים לדעת כמה אנשים נהרגו בסרט האחרון בסדרת "רמבו"? דניס ויטצ'בסקי מצא בדיוק את האתר עבורכם

ספירת דם

אחד הסרטים החביבים עלי השנה הוא "רמבו IV'", ואני לא מתכוון לזה בצחוק; למרות הטיפשות המטורפת, המשחק המוגזם והעלילה הבלתי-הגיונית, יש בסרט הזה משהו שלא ראינו כבר הרבה זמן - היעדר מוחלט של מודעות עצמית שמספק רגעי הנאה קומית נדירים. אבל שאלה אחת חשובה מאוד נשארת לא פתורה בסוף העלילה היא כמה בדיוק אנשים נהרגו בסרט הזה?

התשובה היא 236, מתוכם 83 על ידי רמבו, וכל זאת בכ-85 דקות של עלילה. מרשים לכל הדעות, אני אומר. אבל אם המידע הזה לא מספיק לכם, ואתם רוצים מידע על כל הסדרה, כולל מספר ההרוגים בכל סרט, כמה מהם רמבו הרג עם חולצה וכמה בלי, באתר הבא תמצאו טבלה נוחה עם כל הנתונים האלה.

אם כבר הרג, אז אחד הטרנדים החמים כיום הוא האשמת משחקי מחשב בכל דבר, החל מאלימות של בני נוער ועד להיעלמות זנים מוגנים של טיגריסים מגני החיות במוזמביק. על פניו, ההנחה שבני נוער נורמטיביים אשר משחקים במשחקים אלימים חושבים שככה צריך להתנהג בחיים האמיתיים נשמעת הגיונית. או.קיי, היא נשמעת מטומטמת בכל מקרה, אבל בואו ונדמיין שיש נערים שחושבים שמשחקי המחשב הם האמת.

הסרטון החינוכי הבא מראה מה קורה אם מעבירים את ההתנהגות של המשחק לחיים האמיתיים. כן, הוא די ותיק, ואיכותו לא ממש מדהימה, אבל המסר שלו עדיין ברור – גם עם מעט מאוד חשיבה ביקורתית אפשר להבין שמשחקי היריות הם לגמרי לא העולם האמיתי. וכן, גם GTA IV החדש חוטא בכמה מהחטאים האלה.

פיתוח תמונות

מעולם לא קיבלתי אלף מילים עבור תמונה, אבל היי, כך אומרים ואני קונפורמיסט, אז למה להתווכח? מצד שני ישנן תמונות שערכן לא יסולא בפז, כאלו בעלות ערך סנטימנטלי כה רב, שאין מחיר שיצליח להשתוות לזיכרונות שהן מספקות. אלא שיש מי שבוחר להרוס את אותם רגעי חסד. התוצאה היא תמונות נדירות, שנוצרות כתוצאה מהיותם של אנשים אחדים מניאקים, שרוצים להרוס את רגעי האושר של אחרים בכך שהם מתגנבים אל הפריים, עושים פרצופים או תנועה, ומחרבים את התמונה. באתר הבא תמצאו 54 תמונות כאלה, חלקן בוטות מאוד ואחרות סתם מצחיקות.

  • עוד באותו נושא:
  • רמבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully