וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה נגד היפ-הופ

31.7.2008 / 10:26

המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב יוצא נגד שיר של הראפר לודקריס, שדווקא תומך בו

במהלך הקמפיין של ברק אובמה לנשיאות ארצות הברית הוא קיבל המון תמיכה מעולם המוזיקה, בדגש על עולם ההיפ הופ. הראפר קומון הזכיר אותו בשיר ואף הביע תמיכה במועמד בפומבי; הראפר נאס הקדיש שיר באלבום החדש למועמד ולאפשרות שנשיא שחור ייבחר בארצות הברית; יאנג ג'יזי הקליט שיר ששמו "הנשיא שלי הוא שחור" התומך במועמד והראפר לודקריס דן בסוגיית אובמה לטוב ולרע עוד מהשנה שעברה.

אבל כעת, יוצא ברק אובמה נגד מילותיו של לודקריס בשיר, "Politics As Usual", שיצא במיקסטייפ המשותף שלו ושל די ג'י דרמה, "Gangsta Grillz: The Preview". "צאו והצביעו או שהסוף קרב" שר לודקריס בשיר. "העולם מוכן לשינוי כי אובמה כאן". אך אלו לא המילים שהרגיזו את אובמה.

בהמשך השיר מתייחס לודקריס למספר אנשי מפתח במירוץ לנשיאות וקורא להילרי קלינטון "לא רלוונטית". על ג'ורג' וו. בוש הוא אומר שהוא עשה עבודה "עלובה" כנשיא, אבל את ההערה הכי פוגענית סופג ג'ון מק'קיין, יריבו הפוליטי של אובמה: "מקיין לא שייך לשום כסא/ אלא אם כן הוא משותק/ כן אמרתי את זה/ כי ג'ורג' בוש הוא נכה מנטאלית" שר לודקריס.

אמש הוציא מטה אובמה הודעה רשמית המגנה את השיר: כמו שברק אובמה אמר פעמים רבות בעבר, מילים בשירי ראפ מבטאים יותר ויותר שנאה, חומרנות וביזוי שהוא לא רוצה שבנותיו או ילדים בכלל, ייחשפו להם" מוסרים במטה ומעבירים מסר שלא רק שהשיר פוגע באנשים המדוברים בו, הוא גם פוגע בכולנו ובאנשים שערכים הם דבר חשוב עבורם. "בעוד לודקריס הוא אינדיבידואל מוכשר" ממשיכים אנשיו של אובמה, "הוא צריך להתבייש במילים האלו".

לודקריס נפגש בעבר עם המועמד הדמוקרטי, כשאובמה היה בתחילת דרכו במירוץ. "שמעתי על הכישורים שלו כשהוא עשה את העניינים שלו בשיקגו", אמר לודקריס ל-MTV. "שמעתי שמועות שהוא הולך לרוץ, אבל רציתי להרגיש את הוויב שלו. הוא עם הרגליים על הקרקע, האנרגיה שלו מעולה והוא כן".

מאנשיו של לודקריס נמסר כי תגובה להצהרה של אנשי אובמה תגיע בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully