וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק וליל כל הקדושים

עומר בכר

3.8.2008 / 12:07

בחיפושיו אחר משמעות לחיים, מצא עצמו עומר בכר כשהוא לכוד בין להב סכין לתן מיילל, כשקול מוכר לוחש לו "שלום"

ג'ים קארי הבין שלמרות נסיונותיו הנואשים להוכיח כמה הוא שחקן רבגוני ואיכותי, אוסקר, הוא לא יקבל. גם אם הוא ישחק חולה איידס, נכה עם תסמונת אספרגר בסרט של פול גרינגאס.
לכן בצעד כאילו חכם, הוא החליט לחזור לקומדיות טיפשיות. "כאילו", מכיוון שהטריילר לסרטו החדש "Yes Man", אולי מחזיר אותו לימי הקומדיות, אבל נתקל בבעיה אחרת. בתקופה שוויל פארל שולט בז'אנר, כיבוש הפיסגה מחדש מצריך סרט שנראה טוב בהרבה מהטריילר הנוכחי.

ממש כמו ב"שקרן שקרן", יס מן, מספר את סיפורו של אדם נרגן שכל חייו אומר לא להכל, עד שמפגש עם מהפנט גורם לו להגיד כן מעתה והלאה וכמובן שמשנה ומשפר את חייו. על אף מספר בדיחות משעשעות בטריילר, ממש כמו בהודו, זה מדיף ריח חזק מידי של קארי.

ציון טריילר: בנאלי למדי

קהל יעד: זאטוטים רועשים ומרגיזים במיוחד

המסורת 5

כמידי שנה לקראת ליל כל הקדושים עולה חלק חדש לסדרת האימה המצליחה "המסור". השנה זה כבר החלק החמישי ובפסטיבל קומיק-קון האחרון, הקרינו לראשונה את הטיזר החדש, שלא חושף יותר מדי. הטיזר שאינו חושף פרטי מידע כלשהם על הסרט, מתהדר בעיקר בכתוביות זהובות בנאליות, כשביניהן אנו רואים חלון גדל והולך שבסופו ראש של אדם (אלוהים ישמור זה לוק מבנות גילמור) אחוז אימה מרותק למתקן עינויים כמסורת הסרטים הקודמים בסדרה. יחסית לטיזר הוא עושה את העבודה בצורה טובה, אך קשה להאמין שסרט אחר שאין לו את קהל המעריצים הנאמן, היה יכול להצליח לעורר את אותה התרגשות עם כה מעט חומר גלם. מצד שני זוהי בדיוק הקרקע שעליה עובדים סרטי האימה; העלילה היא רק משהו שתופרים מסביב לדם.

ציון טריילר: אנמי למדי

קהל יעד: סאדיסטים

נכנס יין

בחלקת האינדי של השבוע אנו זוכים לצפות בטריילר לסרט סאנדנס קלאסי שלצערו לא זכה בכלום, אך עדיין עשוי לחמם לכם את הלב והגרון. "Bottle Shock" הוא סיפורו של יינן בריטי בכיכובו של אלן ריקמן אשר נוסע בשנות השבעים לנאפה, מחוז כרמים בקליפורניה, כדי לבחון כרם חדש. המשפחה שסביבה סובב הסיפור השקיעו את הונם בכרם ומנסים לייצר את היין הכי טוב שימצא חן בעיני המבקר הסנוב. הסיפור האנושי הוא כמובן מרכז הסיפור, אך הסביבה הפואטית תורמת את שלה וגורמת לטריילר להיות מקדם מכירות טוב לסרט. מה גם שאלן ריקמן בתפקיד ראשי הוא כבר נקודת פתיחה מצוינת וככל שהוא מבליט ומקצין את אנגליותו, מה טוב.

ציון טריילר: בציר טוב. למדי.

קהל יעד: חובבי גבינות ויין

כשהארי פגש את וולדמורט

אז כמו שכבר בטח שמעתם, בשעה טובה ומוצלחת ישנו טריילר לסרט השישי במספר של הארי פוטר, "הנסיך חצוי הדם". החדווה רבה כי מדובר ללא ספק בספר הכי טוב בסדרה וגם הכי אפל בסדרה. הארי כידוע, כבר לא ילד תמים אלא קוסם כמעט מוסמך, שהתמודד עם זה שאין לנקוב בשמו יותר מפעם אחת. כעת כשהאיום מוחשי מתמיד, דמבלדור מזמנו לשיעורים פרטיים שמטרתם ללמוד על עברו של אותו טום רידל בכדי ללמוד כיצד להביסו. בטריילר אנו מקבלים טעימה קטנה מילדותו האוליבר טוויסטית של האדון האפל. הטריילר מספק את הסקרנות וגורם לי לרצות למצוא כישוף האצת זמן. נתנחם בעובדה שאפשר לשוב אל הספר ולספק יצרים במילה הכתובה. לפחות עד נובמבר.

ציון טריילר: אציו נובמבר

קהל יעד: יש באמת צורך לומר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully