וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האביר האפל" מתקרב ל"טיטאניק"

נרקיס טפלר

4.8.2008 / 12:00

הסרט בכיכובם של לדג'ר ובייל, הוא הקרחון שעוד יתנגש בטיטאניק, עם שלושה שבועות רצופים בטבלת שוברי הקופות

האביר האפל מוביל בראש טבלת שוברי הקופות כבר שלושה שבועות, ובינתיים הוא מתקרב בצעדי ענק לתואר הסרט השני המכניס ביותר של כל הזמנים. אם הוא יעבור את טיטאניק - שגרף 600 מיליון דולר בארצות הברית בלבד ושאף סרט מלבדו לא עשה יותר מ-‏500 – "האביר" יהיה הסרט הכי מרוויח בארצות הברית. עד כה הרוויח הסרט 394.8 מיליון דולר ובסוף השבוע האחרון כ-43.8 מיליון דולר.

במקום השני , בתחרות לא צמודה ועם תוצאות ידועות מראש, סרט הפעולה של רוב כהן, בכיכובו של ברנדן פרייז'ר, המומיה 3. הסרט הרוויח בשבוע הראשון להקרנות 42.4 מיליון דולר.

במקום השלישי, "אחים חורגים" של הצמד ששיתף פעולה בסטרדיי נייט לייב, וויל פארל ואדם מק'קי. הקומדיה שכבר שלושה שבועות נמצאת בטבלת שוברי הקופות, צברה עד סוף השבוע 16.3 מיליון דולר ובמצטבר הגיעה ל-62.9 מיליון דולר.

במקום הרביעי, המחזמר הקומי "מאמא מיה" שביימה פילידייה לויד ובכיכובן של מריל סטריפ ואמנדה סייפרייד. הסרט שמונע על ידי פס הקול של להקת "אבבא", הכניס עד כה 87.9 מיליון דולר.

"מסע לבטן האדמה", סרט ההרפתקאות המשפחתי, נמצא במקום החמישי וכבר ארבעה שבועות שהוא נוכח בטבלת שוברי הקופות. בסוף השבוע האחרון הכניס הסרט 73.1 מיליון דולר לכיס ההפקה. לברנדן פרייז'ר זוהי הכניסה השנייה למצעד שוברי הקופות וסוג של קאמבק, אחרי בצורת הוליוודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully