וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין נשים ואוכל

4.8.2008 / 14:09

זה הנושא שייבחן בפסטיבל הבינלאומי לסרטי נשים שיערך ברחובות

זו השנה החמישית בה יתקיים הפסטיבל הבינלאומי לסרטי נשים ברחובות, במתחם קולנוע חן. הפסטיבל הוא פרי יוזמתן של עמותת "נשים בתמונה" ועיריית רחובות. לאורך שבוע, החל מה-15 בספטמבר, תוכלו לראות סרטים שנעשו בידי נשים ועל נשים.

בנוסף יציג השנה הפסטיבל קולנוע של יוצרות איראניות כמו חנה מחמלבף, מרג'אן סטראפי, מרזייה משקיני והדוקומנטריסטית נהיד פרסון, שייתנו הזדמנות להיחשף למבט על חייהן של באיראן ובאפגניסטן.

למעלה מ-60 סרטים יוקרנו השנה, מתוכם 26 סרטים של יוצרות ישראליות. הנושא המרכזי בפסטיבל השנה הוא נשים ואוכל: האישה המניקה שגופה משמש כיצרן המזון לתינוק, האוכל כסטאטוס חברתי, הפרעות אכילה, דימוי הגוף ועוד.

הפסטיבל יכלול גם מפגשים עם יוצרות ישראליות ובינלאומיות והקרנות סרטים במתחמים שונים בעיר. בנוסף, תיערך חלוקת פרסים בקטגוריות: פרס לסרט העלילתי הטוב ביותר, פרס הסרט התיעודי, מענקי פיתוח תסריט לסרט עלילתי ופרס היוצרת המבטיחה.

"הקולנוע שנקרין השנה בפסטיבל, מאפשר לנו מבט ביקורתי על מודל היופי הנשי לו אנו מצייתות באופן כמעט עיוור", אומרת ענת שפרלינג כהן, מנהלת הפסטיבל. "מודל עבורו אנחנו מותחות, שואבות, מזריקות ומקצרות קיבות, ישבנים, חזה וירכיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully