וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות מהוליווד

נרקיס טפלר

4.8.2008 / 15:38

האם יהיה אוסטין פאוורס רביעי? מה הקשר בין דה נירו למל גיבסון ומה זומם האוורד סטרן? חדשות טריות מהוליווד

מייק מאיירס החל לעמול על כתיבת התסריט לאוסטין פוורס הרביעי שיוקדש לאביו, כך דיווח ה- Deadline Hollywood Daily. הסרט יתמקד הפעם בד"ר איוול ויחסיו עם בנו, סקוט איוול (סת' גרין). "זה עניין מאוד אישי סרט שמבוסס על חייו האישיים", דיווח מקור פנימי. דמותו של אוסטין פאוורס מבוססת על אביו המנוח של השחקן, שהיה ממוצא אנגלי.

נראה שמאיירס ישתף פעולה בכתיבת התסריט עם מייק מק'קולרס. השניים שיתפו בעבר פעולה בשני סרטים בסדרה המצליחה.

אתה מדבר אליי?

רוברט דה נירו מצטרף אל מל גיבסון בגרסה מחודשת למיני סדרה של ה-BBC, "Edge of Darkness" מ- 1985. גיבסון מככב כתומס קרייבן בלש במחלק רצח של משטרת בוסטון ואב יחיד לבתו בת ה-24 שנרצחה על מדרגות ביתם. החקירה מגלה סודות אפלים מחייה של בתו. דה נירו יגלם סוכן שנשלח לנקות את הראיות כחלק מטיוח ממשלתי. הצילומים לסרט יחלו החודש.

רוק בבית הספר התיכון

האוורד סטרן, האיש ופה הגדול, או שמא צריך לומר הפה והאיש, יפיק גרסה מחודשת לקומדיה "Rock 'n' Roll High School", מ-1979, כך מדווח אתר וראייטי. הסרט הוא אחד מהאייקונים הגדולים של תרבות הנעורים ושל תרבות הפאנק של שלהי שנות ה-70 והפך לכזה בעיקר בזכות הופעתם של חברי הראמונז בסרט. סטרן ידוע כמעריץ גדול של הראמונז בזכות סצנה מתוך "פרטים אינטימיים" במהלכה ניגן שיר של הלהקה.

הסרט מתאר קבוצת מורדים תיכוניסטים שמעריצים את הראמונז, ומנסים להשתלט על בית הספר ולהלחם במנהל שונא הרוק שבראשו.

בעקבות הסרט, הפך השיר, "Rocknroll High School" ללהיטם הגדול של הראמונז. כעת, כששלושה מחברי הלהקה אינם בין החיים, נשאלת השאלה כיצד יצליח לשחזר סטרן את הסרט הנודע? אולי אחד מהמתופפים שהתחלפו בלהקה ועדיין בחיים, יכבדו אותנו בתפקיד אורח?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully