וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועדפים

5.8.2008 / 16:23

פריק- פולק ופריק-בלוג ושלל תופעות שאהובות במיוחד על האדם הלבן. מעולם לא היה כיף כל כך ללחוץ על לינקים

קניתם מחשב, יש בו אינטרנט ועכשיו סוף-סוף תוכלו להגשים את חלומכם הפובליציסטי ולבנות בלוג. יודע כל יורם, שבלוג זה לחנונים וחנונים זה הקול החדש. בדיוק בשביל זה הוקם האתר הבא, "חנונספייס" בתרגום חופשי, שיעזור לכם להקים את הבלוג הכי חם ברשת. בעמוד הראשי תוכלו לצפות בסרטון הדרכה קצרצר שבסופו תוכלו לצקת תוכן אל העמוד ולעדכן במידת הצורך. כל מה שנשאר לכם עכשיו לעשות, הוא לחשוב על קונספט מנצח ולהיות הפרז הילטון הבא.

אם זה חינם, אנחנו שם

אם כבר חנונים, קבלו את המלך הצועד בראשם, קווין רוז שמעורב בפרוייקט הבא, המציג פודקאסטים של וידאו באתר טלוויזיה אינטרנטית, הטוב שבשני העולמות, אם תרצו. מה שבאמת יפה זה שלכל פודקאסט יש יום ושעה קבועים וכך נוצר לו לוח שידורים, ממש כמו בקופסא הקטנה.

התכנים הם בעיקר טכנולוגיים, או סובבים את עולם האינטרנט וכמובן שיש נגיעות של משחקים, סרטים ומוזיקה. הכל מובא אלינו באיכות גבוהה, היות ורוב המעורבים מעולם הטלוויזיה האמיתי (אפשר לראות כאן מגישים שלקחו חלק בערוץ המיתולוגי, טק-טי.וי).

לאהוב את ג'ואנה

ומגיקים לפריקים. ג'ואנה ניוסום, ארנבת פריק-פולק מקליפורניה, היא כמו מלאך הפורט על נבל. עד כדי כך מלאך שבראיון אינטרנטי באתר חדשות, כשהיא נשאלת "על פי אלו חוקים את חיה?", היא עונה: "בעיקרון, חברים לפני זיונים. אני מרגישה שאם אתה נשאר נאמן לזה, הכל די מסתדר במקומו". על הציטוט הזב לבדו, צרפנו לכם כאן את הראיון המלא והמייספייס מלא ההשראה של ניוסום.

לבן על לבן

"רשתות חברתיות אומצו בחום על ידי האדם הלבן", כך גורס הבלוג הבא שסובב סביב דברים שאנשים לבנים אוהבים. גם סטאז'ים ללא תשלום, ילדות עם פוני, חיות מחמד וסושי. כנסו לקישור הבא והעמיקו אל נבכי נשמתו של האדם הלבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully