וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

אחרי שהחתולים כבשו את הרשת, מחזיר דניס ויטצ'בסקי את הכבוד האינטרנטי האבוד לידידיו הטובים ביותר של האדם

בראין גריפין לא לבד

מבחינתי, במלחמה בין כלבים וחתולים יש מנצח ברור – הגזע הנובח. ואני לא לבד, חובבי כלבים לא אהבו את תהילת החתולים האינטרנטית שהגיעה בעקבות תופעת ה-LOLCATZ – תמונות של חתולים אליהן מצורפים משפטים ביזאריים, והחליטה ליצור תשובה הולמת, Fail Dogs.

אם החתולים של lolcatz יצחקו עליכם וידברו בשפה מוזרה, הכלבים של FailDogs הרבה יותר מתוחכמים. הם מעבירים, באמצעות סאטירה חברתית נוקבת, ביקורת על כשלונותיכם כבני אדם. ויש לא מעט כישלונות כאלה, מתברר. הכלבים האלה רואים הכל, ומצטלמים בתנוחות שיביכו אתכם, ואולי אף יחשפו בפניכם תובנות חדשות על החיים שלכם. טוב, כנראה שלא, אבל הם מצחיקים.

אווריל לווין

מי היה מאמין שתמונות לווין הן דבר מרתק? האמת היא שהרבה אנשים. תמונות לווין, בייחוד כאלה ברזולוציות גבוהות, הן אכן עניין מרתק למדי. כשחברת גוגל החליטה לשלב תמונות כאלה באתר המפות שלה, החלו לא מעט אנשים לגלות את העולם דרך העיניים הלא-באמת קיימות של פיסת מתכת שמעופפת לה בחלל ומצלמת דברים.

האתר הראשון שלנו השבוע מלקט את הדברים המוזרים שמצאו אנשים בשכבת צילומי הלווין של Google Maps. יש כאן טעויות מוזרות, כמו פס מידע מצילום לווין, אך יש גם דברים מוזרים ומעניינים שקיימים על הקרקע באמת –כפר נטוש, בית מלון בצורה של תנין וכיתובים ענקיים לא ברורים בשדות.

גוש אמונה

קשה מאוד להתווכח עם אמונה. אנשים שמאמינים במשהו אולי ייצרו לו בסיס לוגי, אבל בפנים תמיד יהיה משהו שלא כפוף לעובדות מדעיות, אלא לרצון חזק מאוד לחשוב שהמשהו הזה, בו אנחנו מאמינים, הוא נכון. זה די מבאס, לפעמים, כי אמונה חזקה הופכת ויכוחים ללא-מעניינים, אבל אין מה לעשות, כאלה אנחנו.
יש, למשל, אנשים שמאמינים במגיה, קסמים ובובות וודו.

אפשר לנסות ולשכנע אותם שתקיעת מחטים או קשירת צעיפים סביב בובת פלסטיק לא באמת יכולה להשפיע על אנשים, אבל זה לא יעבוד. ואפשר פשוט להתפעל מהרעיונות בהם האנשים האלה מאמינים. באתר הבא תמצאו מתכונים לשיקויים קסומים, הוראות הכנה של כשפים ושלל רעיונות אחרים בהם – אולי תופתעו לגלות – יש אנשים שמאמינים בכל ליבם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully