וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס ואשת חיל למסך הגדול

נרקיס טפלר

6.8.2008 / 15:14

סדרות טלוויזיה ישנות ומצליחות עושות דרכן אחת אחרי השניה אל המסך הגדול. מי יהיה צוות לעניין?

מה שלא יקרה לסדרה "חברים", ותודו שטוב שכך, עתיד לקרות לכמה מהסדרות שאתם רגילים לראות בשעות הצהריים, חלקן אף לפני שנים רבות. "סקס והעיר הגדולה", "תיקים באפילה", "המלאכיות של צ'רלי" – כולן שו את המעבר אל המסך הגדול. אז הכינו את הפופקורן וקבלו מעט מסדרות הטלוויזיה שבדרך על אולם הקולנוע הקרוב למקום מגוריכם.

משפחה בהפרעה

הסיטקום האמריקאי היה כל כך טוב עד שהוחלט לעשות ממנו סרט. יצירת המופת (כך אנחנו מקווים), צפויה לצאת לאקרנים ב-2009 וכל הקאסט המקורי עתיד להשתתף גם בסרט.

צוות לעניין

תכניות לסרט על הצוות הכי מגניב בטלוויזיה ממשיכות להרקם כשג'ון סינגלטון יישב על כיסא הבמאי. ליהוקים עוד אין אבל שמועות לא חסרות. מה תגידו על וודי הרלסון בתפקיד מרדוק ועל אייס קיוב בתפקיד A.B? יש לכם עד 2010 להחליט אם זה מתאים לכם.

אשת חיל

במקור ג'וס וודון ("באפי ציידת הערפדים"), היה אמור לקחת חלק בעשיית הסרט, אבל הוא החליט לזנוח את הפרוייקט בשביל דברים חשובים יותר. אז טרם נמצא במאי אבל כל עוד המפיק ג'ואל סילבר ממונה על העניין, אנחנו בטוחים שייצא מזה משהו טוב. ב-2009 זה יקרה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

חתולי הרעם

ג'רי אופלרטי, ארט-דיירקטור במקצועו, עמד בראש פרויקטים כמו "Gears Of War" ו- "Anachronox" ועל כן נשמע כמו בחירה מוזרה לביים סרט קולנוע המבוסס על "חתולי הרעם". נחכה ל-2010 ונראה. מה שבטוח הוא שהסרט יהיה מצוייר כולו, ללא עזרים גרפיים, או שחקנים אמיתיים.

הפרוגלים מול החבובות

בהתחשב בעובדה שסרטי קולנוע עם בובות שייכות לעבר (אנחנו לא מנסים להזכר בכלל בצ'אקי, בובת האימה הג'ינג'ית). זה בא לנו די בשוק לגלות שצפוי סרט על הפרוגלים. כותבים כבר יש, כל השאר קצת פחות אבל עד 2009 יצטרכו לפתור את העניינים האלו.

ואם כבר אגדות שעירות שכיכבו על מסך הטלוויזיה בשנות ה-80, אז אנחנו מקווים שהתגעגעתם לחבובות. הצמד ג'ייסון סגל וניק סטולר (החברים לכנופיית אפטאו המצחיקה) יכתבו ויביימו את הסרט. שני הזקנים הרוטנים בפנים וסביר להניח שגם קרמיט ומיס פיגי.

הדרדסים

3 דברים טובים עושים בבלגיה: שוקולד, בירה ודרדסים. עכשיו היצורים הכחולים מהכפר הנעלם עומדים להשתלט על המסך הגדול ב-2009. קולין בראדי יביים וג'ון לית'גו יתרום, ככל הנראה, את קולו (מי אמר גרגמל ולא קיבל?).

דאלאס

בטי תומאס מי שעשתה את הסרט על הבריידי באנץ' ואת ד"ר דוליטל תביים את הסרט שמבוסס על הסדרה האגדית, דאלאס. לפי התכנון אמורים להתחיל לצלם את הסרט השנה, בתקווה שהכל ילך חלק. ליהוקים עדיין אין, ככה שחלק זה כבר לא הולך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully