וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעה רביעית לדיפ פרפל

נרקיס טפלר

6.8.2008 / 16:49

על אף המחיר הגבוה, הביקוש מדבר בעד עצמו ודיפ פרפל תסיים את סיבוב ההופעות בהופעה רביעית בישראלית

כדי שלא תאבדו הכרה, כדאי שתמצאו כיסא לשבת עליו. טרפת המכירות לדיפ פרפל לא נגמרת ובעקבות הביקוש הוחלט, בפעם השלישית, לקיים עוד הופעה. במקור, להזכירכם, הלהקה הייתה אמורה לערוך הופעה אחת בלבד במסגרת הטור, אבל הביקוש גבר על ההיצע וחוקי השוק אמרו דברם.

ההופעה הרביעית במספר שהוסיפה הלהקה בישראל, תיערך ב-18 בספטמבר ותהיה ההופעה האחרונה במסגרת סיבוב ההופעות של דיפ פרפל. הלהקה מסרה כי הם רוצים לסגור את הטור במקום בו יש הכי הרבה ביקוש להופעות שלהם, וכך יצא שמדינתנו הקטנה זכתה לכבוד.

הישג מרשים נוסף ללהקה ובעיקר להפקה, הם מכירות הכרטיסים המוגברות על רקע המחיר הגבוה של הכרטיסים. כדי לסבר את אוזניכם מדובר ב-720 ש"ח לכרטיס בהופעה ב-7.9 בקיסריה, 810 ¤ לכרטיס בהופעה ב-8.9 שתיערך גם היא בקיסריה, 540 ש"ח להופעה ב-9.9 בהאנגר 11 , ו-810 להופעה הרביעית והאחרונה (נכון לעכשיו) בקיסריה.

וואלה! תרבות העלתה בפני הפקת המופע את השאלה, מדוע לא לאחד את ההופעות ובכך אולי להוזיל את עלות הכרטיסים? מהפקת המופע נמסר: " לא חשבנו שתהיה למופע כזאת הצלחה, מאוד הופתענו מזה, ואחרי שאנשים כבר רכשו כרטיסים לקיסריה, לא רלוונטי לשנות מיקומי הופעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully