וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והנסיכה

עומר בכר

10.8.2008 / 8:38

זה היה מאוחר מדי בשביל עומר בכר, להמלט מזרועותיהן של התאומות שטופות הזימה, אך את חברו הטוב הצליח להציל בזמן

זה שכולם רוצים להיות ג'ונו לא מפתיע כבר אף אחד, אבל הדגש שניתן בטריילרים לתסריטאי ולבמאי, על פני השחקנים מעורר פליאה. דוגמה מובהקת חדשה היא בטריילר לסרט אינדי חדש בעל פוטנציאל חמודי בשם "Rachel Getting Married". הטריילר, כמו כל טריילר אינדי, מראה בעיקר את הדיאלוגים השנונים על רקע מוזיקה שמשתלבת באווירה (הפעם Rogue Wave מבצעים את "Everyday" של באדי הולי), אבל הדגש עובר מהשחקנים הראשיים (אן הת'אווי המדהימה) לצמד הבמאי-כותבת שמופיעים בהתחלה ובסוף הטריילר, בהתאמה. הכי ג'ייסון רייטמן-דיאבלו קודי מצדם. נראה כאילו שווה לראות ולו רק בגלל הת'אווי בתפקיד ילדת אימו מתוסבכת

ציון טריילר: אינדי קלאסיק

קהל יעד: אינדיאנים

ישיבת פלייליסט

אם כבר ג'ונו וונאביז, אז הנה עוד אחד לרשימה, רק שהפעם הדמיון האסתטי כל כך רב, שכבר מיותר להתחיל בהשוואה. "Nick and Norah's Infinite Playlist" מספר את סיפורם של זוג צעיר שמפגשם הארעי עתיד להפוך לרומן מפתיע. השימוש במייקל סרה כילד החנון שהוא בעצם מה זה קול, יצוין לטובה כל עוד הוא ימשיך לשחק את אותה דמות וימנע מניסיון מביך להוכיח רבגוניות מיותרת. שהרי יעיד כל מהמר זוטר שסוס מנצח לא מחליפים. בתפקיד אלן פייג' ניתן למצוא את ההבטחה קאט דנינגס, שם שלא יישאר אנונימי לאורך זמן. שניהם ביחד מהווים את הזוג שעל שמו נקרא הסרט. טריילר אינפורמטיבי, משעשע ובעיקר מקדם מצב רוח טוב ועושה לצאת לפאב אמריקאי ולשתות מחבית בירה בעזרת צינור.

ציון טריילר: קיי סרה סרה.

קהל יעד: חובבי סרטי נוער עם טוויסט.

הנשיקה הקסומה

דיסני מחזירים עטרה ליושנה כשהם מחליטים להפיק סרט אנימציה מבוסס אגדה, בדבר המיושן הזה שנקרה אנימציית דו מימד. מדובר בטיזר של "The Princess and the Frog", שלא מראה הרבה מלבד התחבטויותיה של הנסיכה לנשק את הצפרדע המבדרת. קשה לי לראות כיצד מותחים את סיפור הילדים הקצר הזה לסרט בן 90 דקות לכל המשפחה, אבל אם יש משהו שלמדנו מדיסני זה שלפעמים קורים ניסים. והערה קטנה לסיום. להוציא את הסימפסונס, יש מקום לומר שמקומם של סרטי דו מימד חלף מהעולם.

ציון טריילר: צפרדע קשה לבליעה

קהל יעד: משפחות קונסרבטיביות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully