וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יקס און ספיד לישראל

נרקיס טפלר

10.8.2008 / 11:24

נערות האלקטרו האומנוצ'יוץ', יגיעו להופעה לרגל אירועי הארט טי. אל. וי בתל אביב

ה-Art TLV הוא אירוע שנחשב מיוחד גם לאמנים היוצרים המשתתפים בו, אבל גם לקהל שיבוא לצפות בו. האירוע יתקיים במהלך חודש ספטמבר ויכלול, בין היתר, ערב גאלה בהיכל התרבות עם מופע בינלאומי, סיור פרטי בתערוכה בליווי האוצר ומסיבה אורבאנית. הפרויקט נבנה מתוך יוזמה עצמאית של אמנים ואוצרים.

האירוע, שיתקיים בבית הלנה רובינשטיין, בן יעקב ובחללים שונים בנחלת בנימין, יחבר את הפעילות התל אביבית עם מוקדי התרחשות אמנותיים באיסטנבול ובאתונה. כך ייווצר "משולש" תרבותי שיקיים קשרים שותפים של עשייה והצגה אמנותית דינאמית.

ב-27 בספטמבר תיפתח התערוכה לקהל הרחב שתימשך גם בחופשת סוכות, ותציג למבקרים את סצנת האמנות העכשווית בעיר. אחת הלהקות שיופיעו במסגרת האירוע, מה שמעיד על תפיסתו החדשנית, היאChicks On Speed . ההופעה תתקיים ב-25 בספטמבר במוזיאון תל אביב לאמנות.

במסגרת אירועי האמנות יערכו גם תצוגות של אמנים בחמישה חללים ברחוב נחלת בנימין. בחללים אלה יפעלו כחמש קבוצות אמנים, שיבחרו על ידי האוצר הראשי אנדרו רנטון. אבל ייחודו של הפרויקט בנחלת בנימין הוא בכך שקבוצות האמנים יפעלו ללא אוצר. ראשי הקבוצות במתחם זה: אוהד פישוף, דורון רבינא, אלונה רודה ויוחאי מטוס, אירית חמו והדס קידר, בניהולם של איתי מאוטנר ומיכל הלפמן. חלק זה של התערוכה נועד להכניס את האמנים, למעורבות גדולה יותר על ידי יצירת קבוצות מתחומי מדיומים שונים בחללים לא גלריים, מה שמאפשר לאמנים חופש פעולה, וגיבוי רעיוני מהארט טי אל וי.

אנדרו רנטון הוא האוצר הראשי של אוניברסיטת גולדסמית' בלונדון. רנטון אצר תערוכות בינלאומיות רבות, ביניהן, המניפסט הראשון של רוטרדם ב-1996. הוא חיבר מאות ספרים, מאמרים וקטלוגים ונכח בחבר השופטים של פרס טרנק היוקרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully