וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלה מכירת הכרטיסים לגאטר טווינז

נרקיס טפלר

11.8.2008 / 11:23

ההרכב החדש של מארק לנגן וגרג דולי, מגיע לשתי הופעות בבארבי בתל אביב. אסף אבידן יחמם

החלה מכירת הכרטיסים להופעה של הגאטר טווינז, הרכב האינדי-רוק החדש של גרג דולי ומארק לנגן. ההרכב יגיע אלינו במסגרת סיבוב ההופעות הנוכחי שלהם, לכבוד אלבומם הראשון, "Saturnalia", שיצא לאחרונה. הצמד יופיע פעמיים, ב- 3 וב-4 בספטמבר, בבארבי ת"א. את המופעים יחמם אסף אבידן וכרטיס יעלה לכם בין 150 ל-160 שקלים.

דולי, משורר פופי, המוח מאחורי מפלצת הגראנג', האפגן וויגז, (1986-2001) ולנגן, מלחין מחונן ודמות חשובה בסצינת הרוק האמריקאי, אקס-סולנה של להקת הגראנג' הסיאטלית, הסקרימינג טריז, ביקרו בארץ לפני כשנתיים עם להקתו של דולי, הטוויילייט סינגרז.

כבר באלבומם הראשון של הגאטר טווינז, עסק צמד הרוקרים במיסטיקה גותית וסקס-סמים-אלימות של עולם הרוק'נרול. את מרבית התכנים הקודרים שלהם הם שואבים מעברם הפרוע, הגדוש בשנים של התמכרויות והרס עצמי.

כמה נמוך?

עוד להקה שתגיע להופעה אחת בלבד ובשבילה זה יהיה הביקור הראשון בישראל, היא Low, אגדת האינדי רוק מארצות הברית. לאחר הופעות רבות ברחבי אירופה וארצות הברית, בין השאר לצד אמנים כמו רדיוהד, ניק קייב והבד סידס ועוד, תגיעה הלהקה למועדון הבארבי תל אביב, ב-11 בספטמבר.

להקת Low הוקמה בשנת 93 על ידי אלאן ספרהוק (שירה וגיטרה), מימי פרקר (תופים ושירה) וג'ון ניקולס (בס) כאלטרנטיבה מוזיקלית לגראנג' שהיה פופולרי באותה תקופה. הלהקה הוציאה כשמונה אלבומים. ספרהוק ופרקר היוו את לב ליבה המוזיקלי של הלהקה, כאשר תפקיד הבס אויש על ידי נגנים שונים. כיום הבסיסט הנוכחי הוא סטיב גרינגטון.

ההרכב שחרר בשנת 1994 תחת הלייבל "ורנון יארד רקורדס" את אלבום הבכורה הייחודי שלו ("I Could Live in Hope"). מדובר באלבום בעל סאונד מינימליסטי שמיקם את ההרכב במקום של כבוד במוזיקה האלטרנטיבית והשפיע עליה רבות.

את ההופעה יפתחו שני קדר ו- Sansanna. כרטיסים יעלו לכם 150-160 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully