וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האביר האפל ממשיך להוביל

נרקיס טפלר

11.8.2008 / 14:10

שבוע רביעי ברציפות ש"האביר האפל" מוביל בטבלת שוברי הקופות. אחריו, פתיחה מאכזבת ל"פיינאפל אקספרס"

מקום ראשון: האביר האפל

האביר האפל ממשיך לככב בראש טבלת שוברי הקופות זה השבוע הרביעי ברציפות. את השבוע הקודם הוא סגר עם 394.8 מיליון דולר, ואת סוף השבוע האחרון הוא סגר עם קופה של 441 מיליון דולר שהצטברו עד כה. עוד רחוק מהשיאים של "טיטאניק" ו"מלחמת הכוכבים", אבל בהחלט מתקרב.

מקום שני: פיינאפל אקספרס

הקומדיה החדשה לבית אפטאו, מבית היוצר של "סופר באד", "הדייט שתקע אותי", ואת "קח את זה כמו גבר", נמצאת במקום השני עם פתיחה מאכזבת. יש שטוענים שאם הם היו מחכים מעט עם תאריך היציאה של הסרט, הנתונים היו מרשימים יותר. מי באמת רוצה להתחרות עם ה"אביר האפל" כל כך סמוך ליציאתו? ובכל זאת, עד כה הכניס הסרט, שכתב סת' רוג'ן (שגם מככב בו), 40.4 מיליון דולר.


מקום שלישי: המומיה 3

סרט האקשן של רוב כהן, עם ברנדון פרייזר וג'ט לי, ירד מהמקום השני לשלישי, כשאת סוף השבוע הקודם הוא סיים עם 42.4 מיליון דולר. עד כה הסרט צבר 70.6 מיליון דולר.

מקום רביעי: אחוות הג'ינס 2

הצ'יק פליק הרשמי של הקיץ, אחוות הג'ינס, חוזר בסרט המשך לסרט הנעורים (אותו תוכלו למצוא בערוצי הסרטים של הכבלים והלווין, בעיקר בשעות הצהריים, בימי חול). הסרט, שכולל את ארבעת היפיפיות אמבר טמבלין, אלקסיס בלדל "בנות גילמור"), אמריקה פררה ("בטי") ובלייק לייבלי ("אחת שיודעת"), גרף עד כה, בשבוע הראשון שלו להקרנות, 19.7 מיליון דולר.


במקום החמישי: אחים חורגים

הסרט שפתח את שבוע ההקרנות שלו במקום השלישי, "אחים חורגים", צנח למקום החמישי. הצמד שאתם כבר מכירים היטב מסטרדיי נייט לייב, וויל פארל ואדם מק'קי, ביחד עם ג'ון סי. ריילי כאחיו של פארל, נמצאים כבר ארבעה שבועות בטבלת שוברי הקופות, ועד כה צברו 80.9 מיליון דולר. קללת וויל פארל בשטחי ישראל מלמדת אותנו שהסרט יגיע היישר אל מדפי הדי.וי.די ולכן אוצו רוצו אל הספרייה הקרובה למקום מגוריכם.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully