וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשך בא

12.8.2008 / 12:28

אפקט שביתת התסריטאים השפיע על חובבי הטלוויזיה בעולם כולו. כעת, הגיע הזמן לספור לאחור לקראת חזרת הטלוויזיה

חובבי טלוויזיה ברחבי העולם יכולים לכרסם ציפורניים בציפייה לקראת שובן של הסדרות שהלכו לאיבוד אי שם בין פרקי סיום העונה לבין שביתת התסריטאים. המפונקים של "אחת שיודעת", האמיצים של "גיבורים", והסוכנים הכפולים של "צ'אק". כולם חוזרים עם פתיחת עונת הסתיו בארצות הברית.

בעידן ההורדות הלא חוקיות וערוצי הטלוויזיה בחינם באינטרנט, נקווה שגם בחברות הכבלים והלווין ישכילו לייבא את הסדרות המדוברות סמוך לזמן שידורן מעבר לאוקיינוס (או לייבא אותן בכלל, ע"ע "צ'אק").

תאמו שעונים וספרו איתנו לאחור, לקראת שובה של הטלוויזיה לחיינו. זהירות, הכתוב למטה עלול להכיל ספויילרים שנאספו בקפידה ממיטב אתרי המעריצים וחולי הנפש שכמונו, יושבים ורואים טלוויזיה בכל רגע נתון.

עוד 20 יום: "אחת שיודעת" ו"נמלטים"

"אחת שיודעת" סיימה את העונה הראשונה והמוצלחת שלה בסצנה שפותחת את האפשרויות עבור כל גיבוריה. בלייר נסעה לה למקום אחר עם ילד עשיר ומטוס פרטי. צ'אק באס חיזר אחרי מעצבת הפנים של אמו החורגת והרומן בין סרינה לדן תפס משמעות סווינגרית סטייל בוורלי הילס 90210 (כולם שוכבים עם כולם וזה בסדר).

24 פרקים מוכנים לשידור העונה השנייה של הסדרה שהראתה לאו.סי איך באמת עושים סדרת נעורים בימינו. העונה תפתח בהמפטונס (היכן שסרינה בילתה את רוב הקיץ). בלייר תשוב מחופשת הקיץ שלה עם פטריק, הבאד בוי החדש של הסדרה. צ'אק לא יישב מהצד וינסה לפתות את בלייר, אך לשווא. או שמא לא לשווא?

"נמלטים" מתחה כבר כל גבול כשזה נודע לעלילה ולחברי קאסט שמוצאים את מותם. בעונה 4, כך על פי דיווחים מחברים של חברים של חברים על הסט של הסדרה, מייקל סקופילד יתחיל לדמם מהאף באופן מסתורי. מכאן תתפתח עלילה קטנה סביב העניין שתחשף יותר לקראת פרק 7. בפרק 8, כך אומרים, טי באג יקבל חסינות מפתיעה. מהון לעומת זאת ירגיש נרדף על ידי "החברה" בגלל ששיתף פעולה עם וויסלר וגרטשן. באשר לגיהנום המכונה סונה, הרוב יוסבר בפרק הראשון של העונה, כמו גם מה עלה בגורלם של השלושה שנשארו שם.

עוד 38 יום: "גיבורים"

"גיבורים" שבה אלינו אחרי הפסקה ארוכה מדי ובדיוק בגל הפופולאריות של סרטי הקומיקס בקולנוע. העונה השלישית תפתח בפרק של שעתיים, אבל לפני שתקפצו מאושר, קחו בחשבון ששעה מתוכן היא סיכום של שתי העונות הקודמות. הפרק השלישי בסדרה יקרא "Villains" ובמקור הוא היה אמור להיות תת פרק של העונה השנייה. שביתת התסריטאים, כאמור, לא הותירה ברירה והכותבים הסתגלו לשינויים ולאילוצים. כזכור, הכוחות של סיילר נעלמו בגלל וירוס השאנטי, אבל הנבל המסוכן שדד את דמו של פרופסור מוהינדר סורש והחזיר לעצמו את כוחותיו. בפתיחת העונה השלישית סיילר מכריז על חזרתו.

אבל סיילר הוא לא הרשע היחיד בעונה הקרובה של "גיבורים" (אם עוד לא היה ברור מכותרת הפרק השלישי). טים קרינג, מיוצרי הסדרה, הבטיח צוות שלם של נבלים, חלקם יגיעו מתוך צוות הגיבורים הטובים של הסדרה, על משקל "בכל גיבור מסתתר גם רשע", כפי שהבטיח הפרומו לעונה השלישית. באשר לקאסט, על הפתעה אחת כבר ידוע, החל מהיום. סת' גרין, מי ששיחק את אוז ב"באפי ציידת הערפדים" ואת בנו של ד"ר איוול בסדרת סרטי אוסטין פאוורס, מצטרף לסדרה כמעריץ ספרי קומיקס מושבע שמשתלב בחייו של אחד הגיבורים. אל גרין יצטרף שותפו ליצירת הסדרה "רובוט צ'יקן", ברקין מאייר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עוד 54 יום: "קליפורניקיישן"

דיוויד דוכובני, מי שמתאושש מהקאמבק האדיר שלו עם סרט המשך ל"תיקים באפילה", חוזר לסדרה שהצילה לו את הקריירה, לעונה שנייה. יוצר הסדרה, טום קפינוס, סיפר לשבועון טי. וי. גייד האמריקאי שבעונה השנייה של "קליפורניקיישן", ייבחן מחדש מושג הסוף הטוב, שהלם את סוף העונה הראשונה. "החיוכים שלהם ידהו", כך הגדיר זאת קפינוס. סוניה תשוב כשברחמה הפתעה שטרם ברור אם היא של האנק או שלא, מה שיעורר בעיות בינו לבין קארן. באשר לקאסט, קית' רני ("באטלסטאר גלקטיקה") יצטרף לסדרה בתור מפיק תקליטים אגדי שמעניק להאנק את חלום חייו על מגש ומבקש ממנו לכתוב עבורו את הביוגרפיה שלו.

עוד 48 יום: "צ'אק"

הסדרה על גאון המחשבים שאוצר במוחו את אחד הסודות הגדולים בתולדות הריגול, נמשכת לעונה שנייה אחרי הצלחה של קודמתה. בעונה השנייה יופיעו שחקנים מכובדים בתפקידי אורח, ביניהם מייקל קלארק דאנקן ("גרין מייל") שיגלם את אחד הרעים. ג'ון לרוקט ("בוסטון ליגל", "הבית הלבן") יתארח בתפקיד מרגל וותיק שמלמד את צ'אק איך לפתות את בנות המין השני. באשר לסוכנת שרה ווקר, המעריצים אולי יתאכזבו לשמוע שהיא תמצא לה עבודה חדשה בעונה השנייה. מה שאומר שלום לדוכן הנקניקיות ולמדים המפתים שבאים איתו.

נאלץ להמתין עד ינואר: "24" ו"אבודים"

על אף ששבעה פרקים היו מוכנים עוד לפני שביתת התסריטאים, קיפר סאת'רלנד ושאר המפיקים ב-24, קיבלו החלטה נכונה, לדחות את שידור הסדרה על מנת להקל על הצופים את כאבי ה"קליף האנגרים" שמביא עמו כל פרק. העונה השביעית היא מעין התחלה מחדש במערכת הלוחמה בטרור בלוס אנג'לס (מה הפלא, רוב הצוות מת בדרך זו או אחרת). ג'ק באוור (סאת'רלנד) גם הוא מקבל הזדמנות חדשה בעבודה חדשה שהוא נהנה ממנה ושאינה קשורה לשום ארגון ממשלתי. בניגוד לעונות הקודמות, מפיקי הסדרה מסרו בעבר שהעונה הזאת תהיה מציאותית יותר מכל עונה שקדמה לה. לא יתקתק שום שעון לאחור על טיל גרעיני, האיש הרע לא יהיה טרוריסט ויש ביכוי שהעלילה לא תתרחש על אדמת ארה"ב. מה שבטוח זה דמותו של (ספויילר!) טוני אלמיידה שבה מן המתים בתפקיד אותו איש רע שהוא לא טרוריסט.

בכל זאת חדשות טובות למעריצים המושבעים שלא יכולים להמתים עד ינואר. רשת פוקס אמורה לשדר ספיישל של שעתיים בנובמבר הקרוב שמקדים את אירועי העונה החדשה. הפרק מתרחש ביום של טקס ההשבעה של נשיאת ארצות הברית. ג'ק באוור בדיוק מחפש את עצמו בשלב הזה וכרגיל, מוצא את עצמו במקום לא צפוי ובזמן לא צפוי. הפעם מדובר על אפריקה ועל זמן הפיכה צבאית. ההמשכון שהוא קדימון מתרחש כשנה אחרי היום השישי, המיוצג בעונה 6.

באשר ל"אבודים", העונה החמישית שתעלה בינואר, תכלול 17 פרקים וזו תהיה העונה הלפני-אחרונה. העונה תתמקד בנסיונותיהם של האנשים שירדו מהאי לחזור אליו לאחר שג'ון לוק העלים אותו בעונה הקודמת. גם כמה מהדמויות שכביכול מתו, צפויות לחזור בעונה החדשה בצורה כזו או אחרת, לא ידוע אם כרוחות רפאים א-לה אבא של ג'ק או בפלאשים לאחור או לעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully